Jump to content

race voertuig vraag


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik heb een vraag in verband met de race creator. Soms zie ik races voorbij komen dat je bijvoorbeeld alleen een sanchez kan kiezen. Dat zou ik ook graag willen want het is altijd handig bij een race. Nu is dus mijn vraag: hoe stel je bij het maken van een race in dat je maar 1 voertuig kan kiezen?

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste forumleden,

Ik heb een vraag in verband met de race creator. Soms zie ik races voorbij komen dat je bijvoorbeeld alleen een sanchez kan kiezen. Dat zou ik ook graag willen want het is altijd handig bij een race. Nu is dus mijn vraag: hoe stel je bij het maken van een race in dat je maar 1 voertuig kan kiezen?

Alvast bedankt :)

Als je een race maakt kan je het voertuigtype selecteren.

Als je dan op het voertuigtype klikt krijg je een lijst met alle beschikbare voertuigen.

Deze kan je dan weer in- en uitvinken

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik, maar als je bijv. de klasse off-road hebt wil ik dan 1 voertuig uit die klasse beschikbaar hebben en de rest uit die klasse niet

Zodra je een klasse kiest, krijg je als het goed is de soorten voertuigen eronder te zien. Waarna je dan een specifiek voertuig kunt kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Menu van je race > Race Details > Available Vehicles > de klasse die je wilt, in jouw geval is dat Off-Road > 'Expand' (Vierkantje) > dan kan je kiezen welk voertuig je wilt gebruiken en welke niet. :)

Veel plezier met je off-road races. ;):bier:

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet zo dat als iemand anders dan jou race host dat hij weer andere regels kan instellen?

Enkel het verkeer, weersomstandigheden, slipstream, etc.

Voor de rest kan die persoon er niks aan veranderen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...