Jump to content

Kleur van jezelf en tegenspelers op radar


FonzieBonzo

Recommended Posts

Hi,

Op de radar ben ik zelf meestal wit maar soms ook oranje, mijn mede/tegenspelers ook of zelfs rood,

heeft dit met het aantal kills te maken ?

Gr,

Fonzie

Bewerkt: door FonzieBonzo
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik ben ook wit maar elke keer als ik mensen dood staat er iets met mental state maar wrm word ik niet rood of orangje?

ik blijf wit en hij waarschuwt me steeds dat ik moet opletten met me mentalstate

Als je er een paar doodschiet, zie je het nog niet.

Wil je ook rood zijn, dan zoek je witte spelers en knal je die neer (witte spelers zorgen dat 1/3 van je balkje volloopt).

Waarschijnlijk zie je verschil in je kleur bij ongeveer 1 - 1,5 balkje vol. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh vandaar, ik ben nog niet zo handig en het lukt me alleen om de witte puntjes het leven zuur te maken.

Als je een tijdje aardig bent voor je medespelers gaat je mental state weer om laag neem ik aan.

Bewerkt: door FonzieBonzo
Link to comment
Delen op andere websites

Oh vandaar, ik ben nog niet zo handig en het lukt me alleen om de witte puntjes het leven zuur te maken.

Als je een tijdje aardig bent wordt je eigen pijltje ook weer wit dan neem ik aan

Juist, vaak al wanneer je een paar keer van sessie veranderd volgens mij. Dan kom je ook weer in aanmerking voor de 2000$ voor good behavior.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh vandaar, ik ben nog niet zo handig en het lukt me alleen om de witte puntjes het leven zuur te maken.

Als je een tijdje aardig bent wordt je eigen pijltje ook weer wit dan neem ik aan

Juist, vaak al wanneer je een paar keer van sessie veranderd volgens mij. Dan kom je ook weer in aanmerking voor de 2000$ voor good behavior.

$2000,- is meer voor bad sport dingen (zoals persoonlijke auto's van andere spelers opblazen).

Als je rood bent, krijg je nog steeds die $2000.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe gekker jij doet hoe donker roder je word. Tot dat je Psycho word. Je kan je status bekijken door pijltje naar beneden te drukken, waar je ook je stats kan zien. Je kan weer een lager niveau te krijgen door missie's en activiteiten te doen. Tegenwoordig kan je je ook al zien of iemand in een tank , helicopter, vliegtuig of gevechtsvliegtuig(straaljager) zit. Wel zo handig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...