Jump to content

Duikpak en zwemvliezen ?


Battlefield3

Recommended Posts

Beste

Gta gamers , na het bestuderen van een nieuwe Gta screenshot ben ik op iets bijzonders uitgekomen namelijk zwemvliezen (duikflippers)naar mijn mening was dit voor mij een must in het spel , wanneer ik de zee wouw ontdekken had ik op de PS3 gewoon een nutteloos duikpak aan dus zonder flippers en dergelijke , nu

is het hopen dat dit werkelijk zo in de game gaat zijn ,

Als je goed kijkt heeft de personage in de nieuwe Kraken duikboot , Duikflippers aan !

post-130428-0-14932400-1414789189_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de story uitgespeeld hebt, kan je de wetsuit (duikpak) vinden in je kledingkast onder "Outfits". Dat is het pak dat hij aanheeft ;).

Jah da weet ik , maar zonder duikflippers , dit week ik 100 procent zeker , en voor mij is een duikpak zonder flippers niet compleet ,

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een paar missies waar je flippers aanhebt, dus ik denk dat ie ook ergens te vinden zijn in je kledingkast.

Misschien onder "Shoes" o.i.d?

Heb men eigen al gek gezocht naar flippers ,op forums , youtube gezocht en nergens te vinden , Dus ik zou het echt leuk vinden , wanneer je ze in free roam kan gebruiken, Oke het zijn maar somme flippers maar voor mij is dit persoonlijk een must bij het duiken , en zeker bij de next gen waar er gigantisch veel deatils zijn bijgevoegd , Orka's , Zwerm haaien , nieuwe fauna en flora ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, wetende dat de screen door de developers is gemaakt is het geen garantie dat de zwemvliezen ook buiten missies te dragen zijn. Daar is nergens duidelijk iets rond gezegd en de afbeelding focust er ook niet op dus ik zou het niet durven stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

De vingerloze handschoenen van Niko zit ook niet in GTA4, en die zie je in de trailers, screens, op de achterkant van het hoesje en zelfs op de cd zelf.

Dus verheug je er maar niet te hard erop, zou zomaar kunnen zijn dat je niet rond kan lopen met flippers aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...