Jump to content

Probleem met headset


Source

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Voor mijn youtube project heb ik een headset gekocht, deze bevat een groene (audio) en een roze (microfoon) plug. Mijn laptop heeft echter maar één audio slot. Als ik alleen de groene in mijn laptop stop heb ik alleen geluid, als ik de roze plug erin stop gebeurt er echter helemaal niets (dit vind ik zelf vrij raar). Als ik goed naar de plug kijk dan staat er ook een microfoontje op dus het zal moeten werken. Graag zou ik wel audio en microfoon tegelijk kunnen gebruiken maar ik zie hier momenteel de mogelijkheid nog niet toe. Ik wil eerst mijn microfoon van de headset aan de praat krijgen (ivm youtube). Kunnen jullie mij hiermee helpen?

En indien mogelijk kunnen jullie mij ook helpen met beide dingen te kunnen gebruiken?

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan een headset met die 2 kabels omzetten naar usb met een externe geluidskaart (ong. 5 euro) ik heb zelf een headset met een groene 3,5 en een roze, die adapter ertussen en nu heb ik van een pc headset een ps3 headset gemaakt. Ideaal apparaat dus om je headset op usb te krijgen!

De link waar je hem o.a. kan kopen staat in de spoiler.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt dit goed want ik heb ook een keer één USB headset gehad en die gaf erg veel ruis (deze had geen externe geluidskaart erin gebouwd).

Ja, de mijne op de ps3 werkt naar behoren (microfoon). Ik heb de microfoon in m'n ps3 en de audio als een gewone hoofdtelefoon in m'n tv, anders stoort het door de instellingen op de ps3.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...