Jump to content

[V] Rate the vehicle


Votair

Recommended Posts

Hmm.... De Dubsta is ook zo'n wagen die ik erg veel tegenkom in de County's en Los Santos.

Z'n tegenhanger namelijk de Mesa, het zijn allebei handige auto's, omdat ze uitermate geschikt zijn voor 4x4 en Off-Road.

De Dubsta is iets slomer, maar die wagen heeft wel een breed scala aan Tunings-onderdelen.

Omdat 'ie iets langzamer is, krijgt de Dubsta respectievelijk een lager cijfer. Een 6,7 is wel een gepast cijfer :)

Cheetah-GTAV-frontview.jpg

De Cheetah.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    33

  • Votair

    27

  • Phoenyxar

    17

  • coolguynl

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, is dit geen vreselijk voertuig om beoordelen... het zit een beetje in zijn eigen categorie dus het met andere zaken vergelijken is wat lastig. Het is alleszins een amusant voertuig, maar de besturing is vrij irritant en niet optimaal (of gelijkend met de realiteit) Dus ik geef het een 7,5 op 10!

Scorcher-GTAV.png

[scorcher]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb niet zoveel ervaring met de Buckingham Swift, aangezien ik het voertuig een paar keer had gebruikt

voor bepaalde vliegraces. Enigszins weet ik wel dat de besturing gelijkaardig is aan de Frogger, dus het toestel is wel vrij snel.

'T is ook uitermate geschikt voor het vervoeren van spelers. En binnen missies om kan 'ie erg van pas komen. 8/10

GTAV_Feltzer.jpg

Benefactor Feltzer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Ahh de Schafter, een wagen met pure klasse, mooie styling en ook gewoon mooi om te zien. Rij-eigenschappen kunnen beter naar mijn mening. De Schafter trekt redelijk sloom op, en heeft nogal de neiging om te gaan fish-tailen in scherpe bochten. Een 7.5 is wat de Schafter van mij krijgt.

11401340_923116997730119_9021214942290221856_n.jpg?oh=33d95de44cf910602fdea80f822f140b&oe=55ECB7F7

Windsor. (de mijne is de Blauw/Witte)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Bump. Ikzelf ben niet zo redelijk overtuigd van die auto, naar mijn mening slipt dat ding ietwat te veel als je 'n strakke bocht probeert te nemen.

Daarenboven vind ik 'm best wel gelimiteerd qua aanpassingsmogelijkheden, wat ik best wel jammer vind, aangezien het toch 'n mooie auto is. Ik zou

de Stirling GT een 6 hebben gegeven.

0_0-81.jpg

Annis Elegy RH8.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uitermate geschikt voor missies én heists. Het grootste voordeel is natuurlijk wel dat je niet doorboort kunt worden door andere (irritante) spelers.

Aan de andere kant is 'ie toch niet zó sterk, je hoeft maar minimaal één raket o.i.d. te gebruiken en gelijk kan hij naar de schroothoop worden

gestuurd. Qua rijprestaties ben ik nogal teleurgesteld... Je kunt niet even 'n scherpe bocht nemen, of dat ding is al in de oceaan gepleurd.

Conclusie: 6.8/10.

TractorV.png

Tractor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...