Jump to content
Joriz

Heeft Shawn "Solo" Fonteno een groot GTA5 geheim?!?


Shawn "Solo" Fonteno die in GTA5 de rol van Franklin op zich neemt heeft gisteren een nogal opmerkelijk bericht op zijn Instagram gezet. Namelijk de volgende tekst "I GOT A SECRETTTTTTTTTTTTT." (Ik heb een geheim) onder begeleiding van de even opmerkelijke foto:

"I GOT A SECRETTTTTTTTTTTTT" plaatste Shawn Fonteno gisteren op Instagram

De bovenstaande foto is gisteren door hemzelf op zijn Instagram geplaatst. Opvallend is natuurlijk dat hij een GTAV T-shirt aan heeft, een pistool vasthoud en daarnaast ook nog is naast een zwarte Dodge Charger staat die ook nog is op de witte Buffalo S van Franklin lijkt.

Op internet gaat nu al veel speculatie wat het geheim precies inhoudt. Of hij dus daadwerkelijk iets voor Rockstar Games doet (een echte GTA film met echte mensen) of dat hij met een ander project bezig is. Wat ook nog kan is dat de foto niet direct iets met zijn geheim heeft te maken. Veertien maanden terug rond de originele lancering van Grand Theft Auto V poste Shawn Fonteno namelijk al een vergelijkbare foto die zeer op de bovenstaande foto lijkt.

http://instagram.com/p/e2ZYCHkf_E



Deze foto van 14 maanden terug lijkt wel heel erg op die van gisteren

Ik denk dat Shawn Fonteno gewoon deze foto's voor zijn portfolio heeft gemaakt om te gebruiken bij het vinden van nieuwe acteerrollen. Echter de begeleidende tekst van "I GOT A SECRETTTTTTTTTTTTT." lijkt me toch dat hij meer weet over GTA5 dan wij. Daarom denk ik ook dat hij verwijst naar de next-gen versie van GTA5 die 18 november uitkomt voor PlayStation 4 en Xbox One. Daarin heeft Franklin namelijk enkele nieuwe submissies die we kunnen spelen. smile3.gif

Laten we hopen dat er iedergeval snel meer duidelijkheid komt wat nou echt zijn geheim is. Wat denk jij dat Shawn Fonteno zijn geheim is?

Bron: Shawn "Solo" Fonteno's Instagram

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat ik vreemd vind, is dat de foto zo GTA5 mogelijk is gemaakt, denk aan de Charger, maar de wapens die ie vast heeft komen niet voor in de game.

Hij heeft een Luger vast, origineel design is ruim 100 jaar oud, en zijn na de tweede wereld oorlog niet meer in productie.

Foto zou daardoor 'eerlijker' overkomen als ie een recentere pistool vast had, die wel in GTA5 zat, maar miss DLC?

Bewerkt: door GolfG60

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...