Jump to content
Joriz

De heists komen binnenkort naar GTA Online!


gallery_1_5_50566.jpg

Ik had het al eerder deze week genoemd, maar noem het nog even in een speciaal nieuwsbericht! Het is namelijk waar! Eindelijk weten we meer over de heists! Als we Rockstar Games mogen geloven is de komende update voor GTA Online de lang beloofde Heists! static.gifstatic.gifstatic.gifstatic.gifstatic.gif

De heists komen binnenkort zowel beschikbaar naar de 'oude' Xbox 360 en PlayStation 3 console als de nieuwe PlayStation 4 en Xbox One next-gen versie. Waardoor dus iedereen met GTA5 en internet de heists dus binnenkort kan spelen.

Een exacte datum wanneer de heists naar deze 4 consoles komen is nog niet bekend. Maar binnenkort wordt meer informatie bekend gemaakt. Mijn verwachting is dat we voor de kerst dus aan de heists kunnen. Al weet je dat met Rockstar Games nooit zeker.

Al zijn de heists totaal gehypet door de fans en zijn er veel verhalen voorbij gekomen op het internet weten we eigenlijk helemaal nog niet wat de heists in GTA Online gaan inhouden en of ze lijken op de heists uit het singleplayer verhaal. Het enige wat tot nu toe is bevestigd dat je samen bij de online heists dient te plannen, teamwork dient te leveren en het natuurlijk draait om een goede uitvoering. Het plannen van de heists zal gaan via het speciale planningsbord wat in elk appartement hangt, maar nu nog niet in gebruik is.

med_gallery_1_158_391318.jpg

De GTA Online heists gaan er ongeveer zo uit zien!

Wat denk jij wat er allemaal met de GTA Online Heists kan en de missies precies gaan inhouden? Gaan we veel verdienen of zal Rockstar Games het limiteren om het spel enigszins gebalanceerd te houden?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Goed nieuws natuurlijk voor zij die letterlijk in elk artikel over GTA V hebben lopen zeuren "waar blijven die heists nou?!". :puh:

Klopt, maar ik zou het niet erg vinden moest de update nog 6 maanden worden uitgesteld. Ik vind het helemaal mooi :7

Bewerkt: door TekaLoca

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed nieuws natuurlijk voor zij die letterlijk in elk artikel over GTA V hebben lopen zeuren "waar blijven die heists nou?!". :puh:

Klopt, maar ik zou het niet erg vinden moest de update nog 6 maanden worden uitgesteld. Ik vind het helemaal mooi :7

Ik zou daar ook niet echt een probleem mee hebben, om eerlijk te zijn. Het is allang goed om te weten dat er überhaupt heists komen. Ze hadden ook kunnen zeggen "nee, er komen geen heists". Dan was het huilen geblazen op dit forum. xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik bedoel eerder dat ik de reacties van het voorbije jaar over de heists enorm grappig vond. Daarom zou het mij niet kunnen schelen als R* de update opnieuw zou uitstellen. Meer grappige posts!

Oh, haha. Helemaal mee eens. xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig! _O_

Heb het niet helemaal meegekregen to be honest, maar is het nu niet meer mogelijk om met ps3 tegen ps4 spelers te spelen? Zit daar een scheiding tussen? Want anders is het een stuk minder leuk als ik als ps3 speler die update krijg en met niemand kan spelen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed nieuws natuurlijk voor zij die letterlijk in elk artikel over GTA V hebben lopen zeuren "waar blijven die heists nou?!". :puh:

Klopt, maar ik zou het niet erg vinden moest de update nog 6 maanden worden uitgesteld. Ik vind het helemaal mooi :7

Dan ga ik echt lachen man :7

Heb me wel op de Heists verheugd, maar nu bekent is dat ze komen niet... Denk dat dat is omdat er altijd op YT van die video's komen van LEAKED HEISTS WILL BE HERE SOON! en dat ik ze daar lekker op ga afreageren met dat alles lekker fake is en de helft van de GTA5 video's kan disliken.

Ik ga niks spoilen, maar er zwerft een leak van een heist rond op het net. Heb er net naar gekeken op youtube.

Ik vrees dat het whinen nog niet gedaan is, al vond ik het zelf wel cool :puh:

ER ZIJN GEEN LEAKED HEISTS HET ZIJN ALLEEN MAAR GOEDE VIDEO EDDITS!!!

Ik bedoel eerder dat ik de reacties van het voorbije jaar over de heists enorm grappig vond. Daarom zou het mij niet kunnen schelen als R* de update opnieuw zou uitstellen. Meer grappige posts!

Oh, haha. Helemaal mee eens. xD

They understand it :7

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga niks spoilen, maar er zwerft een leak van een heist rond op het net. Heb er net naar gekeken op youtube.

Ik vrees dat het whinen nog niet gedaan is, al vond ik het zelf wel cool :puh:

Dat was een beta-heist die je dmv tunables/dns 'codes' kon laten draaien, iedereen die dit deed kreeg 2-4 weken cheaters pool.

ON: Prachtig, al zal het geld wat je ontvangt niet veel zijn denk ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...