Jump to content

Muziekapp


MegaPilot

Recommended Posts

Wat voor mobiel en versie van Android gebruik je?

De "Google Music" app die mij wordt afgedwongen heb ik gewoon de optie om alle muziek files te laten zien (lokaal natuurlijk), zonder ordening op album ofzo. Misschien kan je die eens proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met afspeellijst? Gewoon alle bestanden in een bepaalde map of echt een afspeellijst? De afspeellijsten staan namelijk gewoon netjes in volgorde op mijn Play Music.

Als je list alle nummers doet, dan is het inderdaad alfebetisch. Misschien kan je dit oplossen door een afspeellijst van alles te maken? Of een iPhone kopen schijnbaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Na een lange zoektocht heb ik eindelijk gevonden wat ik nodig had, Fusion Music Player. Eerst gaat ie scannen, druk op Launch Fusion en daarna moet je gewoon constant naar rechts vegen om tot bij "Playlists" te geraken. Deze app scant je playlists zoals ze zijn en NIET alfabetisch zoals dat falende Lenovo Music gedoe bijvoorbeeld. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...