Jump to content

Deze mods moet je proberen!


Dutchy3010

Recommended Posts

Leek me wel leuk om een topic aan te maken met mods die je, volgens de schrijver van het bericht, eens geprobeerd moet hebben! Natuurlijk zal ik zo nu en dan mods hier posten, maar voel je vooral niet belemmerd om hieronder ook jouw favoriete mods te posten. Besteed wel even wat tijd aan de uitleg en opmaak van jouw voorstel, want je moet anderen zien te overtuigen. ;) Reacties op de modificaties en andere opmerkingen over dit topic kunnen in het reactietopic, zodat dit topic slechts een documentatie wordt van goede en leuke modificaties.

Vanwege consistentie van dit topic, het vriendelijke doch uitdrukkelijke verzoek om het onderstaande lijstje te gebruiken:


[center][b][size=5][color=red]>Naam van de modificatie<[/color][/size][/b][/center]



[b]Auteur:[/b]
[b]GTA:[/b] 
[b]Platform:[/b] 
[b]Soort modificatie:[/b] 
[b]Downloadlink:[/b]
[b]Link naar meer info:[/b] 

[b]Beschrijving:[/b]

[b]Screenshots/filmpjes:[/b]

[b]Cijfer & conclusie:[/b]

Link to comment
Delen op andere websites

GTA King Kong in San Andreas

Auteur: ZAZ

GTA: San Andreas

Platform: PC

Soort modificatie: Script + model

Downloadlink: klik

Link naar meer info: http://zazmahall.de/ZAZGTASANATORIUM/zazmoddat00100/GTA_KingKong_inSanAndreas.htm

Beschrijving:

Maak je borst maar nat, King Kong valt Los Santos aan! Een hele aparte mod, maar denk ik wel een mod waarmee heel erg veel plezier gemaakt kan worden (dat heb ik in ieder geval wel gehad!). :puh:

ZAZ is één van mijn favoriete modders. Hij heeft veel script mods gemaakt en is absoluut één van de beste (nog actieve) scripters. In deze mod loopt King Kong rond in downtown Los Santos. Het is de bedoeling dat CJ het gevecht aangaat met hem.

Let op: het is geen CLEO mod, dus een nieuw spel moet worden geladen voor deze modificatie.

Screenshots/Filmpjes:

KinkongM.jpg

Filmpje van de maker:

Filmpje van een speler:

Cijfer & conclusie:

Niet voor niets is deze mod de winnaar van de beste script-mod 2007 geweest op het Engelse GTAForums.com. Een briljante mod die voor onvervalst plezier zorgt. Welke GTA speler is nou niet dol op enorme chaos? Welke GTA speler houdt nou niet van het redden van de wereld door zoveel mogelijk te schieten? Super modificatie, van mij een 9/10!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vice City Rage

Auteur:Rage Team

GTA: IV

Platform: PC

Soort modificatie: Total Conversion

Downloadlink: Klik voor beta download

Link naar meer info:

http://vicecityrage.w.pw/

http://gtaforums.com...vice-city-rage/

Beschrijving:

Deze total conversion mod brengt de wereld van Vice City terug, maar in het jasje van GTA IV. Je speelt dus het oude vertrouwde Vice City maar met de belichting, besturing van GTA IV.

Screenshots/filmpjes:

Official Trailer

Gameplay:

Cijfer & conclusie:

Aparte maar voor mij een hele speciale mod. GTA VC is mijn favoriete game, en ik droom al een tijdje van een Vice City HD remake, en dit komt toch wel heel dicht in de buurt. Mijn liefde voor het spel heeft natuurlijk mijn cijfer beinvloed, en daarom geef ik deze mod een 9!

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Assassination Mod

Auteur: odiomoratti &amp;amp; TaazR

GTA: GTA: IV &amp;amp; EFLC

Platform: PC

Soort modificatie: Script

Downloadlink: Download GTA: IV Assassination mod

Link naar meer info: Download + informatie

Site van odiomoratti

Beschrijving: Met deze mod kan je extra missies doen ''de assasination'' missies. Je contactpersoon zit in ''Middle park'' en geeft je een target. Die target (persoon) moet je vermoorden en daarna krijg je geld. Je kan zo veel missies doen als je wilt.

Screenshots/filmpjes:

EDIT: Als het filmpje het niet doet. Zoek dan op YouTube naar: CallMeKevin Assassin mod.

30048iu.png

106yaol.png

30048iu.jpg

Cijfer &amp;amp; conclusie: Ik geef deze mod een 8, omdat het een goede mod is. Je kan iedere keer je target op een andere manier vermoorden, maar als je een verkeerde persoon vermoordt, krijg je geen extra bonus meer.

EDIT: De mod is officieel gemaakt door: odiomoratti, maar TaazR heeft alle buggs weggehaald en verbeteringen toegepast, zoals oa. extra missies.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...