Jump to content

hoe de gratis spullen krijgen als terug kerende speler. zoals duke, railgune enz..


haaima

Recommended Posts

Ik ben nu met gta bezig maar kan nergens ontdekken hoe ik de gratis spullen kan krijgen.

Als goed is zou je de duke's ,dodo,railgune.blimp enmisschien wel meer krijgen.

En ben gewoon een terug kerende speler .

Iemand met een antwoord ?

Link to comment
Delen op andere websites

De Dukes O' Death zal beschikbaar zijn nadat je de missie 'Pulling Favors' van Tonya hebt volbracht. Dit is een Stranger en Freaks missie die zal na de eerste missies in het spel beschikbaar is door naar het groene vraagteken voor het huis van Franklin te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

je dodo water vliegtuig is toch wel i. online ofniet?

De Dodo is inderdaad beschikbaar in GTA Online. Deze zal $500.000 kosten en is te koop bij Elitas Travel op je in-game telefoon. Let wel op, want dit is een PS4/Xbox One exclusive voertuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je daarvoor op de PS3 hebt gespeeld, kan je gewoon alle dingen voor terugkerende spelers kopen. :)

Dit is overigens ook zo voor mensen die van de PS3/XboX 360 overstappen op de PC.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

stel ik ga pas in maart 2015 bijv. overstappen op ps4 met mn gta boeletje kan ik dan als nog de dodo enzo kopen?

Ja Ik zou dan als ik jou was wel actief blijven op je ps3 versie. Sommige spelers hebben problemen met transferen van ps3 naar ps4 omdat ze inactief zijn geweest.

Maar normaal gezien kun je die speciale auto's etc voor teruggekeerde spelers gewoon kopen zodra je overstapt. Wanneer je dat doet maakt niet uit. Ik heb sinds een paar dagen nu de gta V ps4 versie, ook niet meteen vanaf de launch dus, en ik kan ook al die speciale dingen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Dodo kan je in Single Player hier vinden:

Ga eens naar de volgende locatie in de wereld:

nxltti.jpg

... en daar zal je hem als random event vinden als ik het goed heb. Daarna kan je hem kopen.

(Dodo seaplane topic)

In Online moet je hem kopen op de website van Elitás Travel voor $500.000,- .

De Duke 'O Death kan je in Single Player zoals ERRWINS al zei langs Route 68 vinden, bij de locale LSC en je kan hem kopen bij warstock-cache-and-carry.com voor $279.000,- .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...