Jump to content

GTA 5 NG: kopen of niet?


KoningJesper

Recommended Posts

Hallo,

ik heb met heel veel plezier GTA 5 op der PS3 gespeeld, het verhaal, maar ook Online. Nu was ik eerst van plan om GTA 5 voor de PS4 niet te kopen, maar sinds een tijdje weer wel. Nu zit ik toch hevig te twijfelen: de extras , first person mode, betere graphics en met 30 online vind ik heel vet, maar het is en blijft hetzelfde spel. Ik heb als ik het voor 60 (!) koop niet een ander spel.

Wat zouden jullie doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb besloten om GTA V toch weer opnieuw te kopen, nu voor de Playstation 4. Echt nog geen moment spijt van gehad. Als je van graphics kunt genieten, dan moet je het spel echt weer gaan kopen. Het is natuurlijk weer hetzelfde spel, maar met de flinke verbeteringen en de extra's voelt dit spel voor mij als nieuw. Bij Mediamarkt kun je het in ieder geval voor €52 bestellen: http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?storeId=10259&langId=-11&searchProfile=onlineshop&searchParams=&path=&query=TAKE+TWO+GTA+V

Link to comment
Delen op andere websites

hoi, na de 1e keer spelen had ik iets van ja, niet veel anders, maar de aanbieding van bol was 399 voor een ps4 met gta 5, wat betekende dat je uiteindelijk alleen de ps4 betaalde en niet voor gta 5, dus zeker geen 60 euro.

uiteindelijk speelt het nu stukken beter als op de ps3, en veel mooier.

let op, tegen de tijd dat de prijs 30 euro is is gta6 allang uit :bier: (of een vergelijkpaar spel)

wat nu te merken is dat de helft van de vriendenlijst op de ps4 speelt en de ander helft op de ps3, en de laatste worden alleen maar minder. omdat ze uiteindelijk toch overstappen..

ik zou zeggen, kopen, je hebt maar een dag buikpijn van de prijs, daarna ben je dat weer vergeten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik wil m graag verkopen, maar een vriend van mij heeft een paar maanden geleden speciaal een ps3 met gta 5 gekocht zodat we online konden... Dilemma....

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem zelf later pas, ik wacht tot het grootste deel van m'n vrienden hem heeft en tot ik überhaupt een ps4 heb. Tegen die tijd is de prijs toch al gedaalt. :)

Dit. Als je geen PS4 hebt is dit géén reden om hem nu wel aan te schaffen. De support zuigt atm en alles kost geld. Ook zijn veel opties die je op de PS3 wel had geschrapt, zoals het kijken van DVD's en beluisteren van CD's. In ruil daarvoor kun je tegen goudgeld DVD's "huren". Blergh.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat ik GTA V voor de PS4 had, had ik nadrukkelijk gezegd dat ik hem niet zou kopen voor de PS4. Ik heb hem dan ook gewonnen en dus gratis verkregen. Nu ik hem gespeeld heb is het die potentiële 60€ zeker waard! Je moet natuurlijk ook kijken waar je je geld aan wilt uitgeven en hoeveel geld je momenteel hebt. Je kunt pas een goede keuze maken als je het écht zeker weet. Ik zeg ja, maar je moet nog altijd zelf de keuze maken. Dat kunnen wij niet echt voor je doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta v kost bij wehkamp 52euro, en als je nieuw klant bent (nieuwe aanmaken) krijg je ook 7,50 korting, ik moest 47 euro betalen (inc verzendkosten).

Of dat korting nog geld weet ik niet (kortingscode: nieuw).

On: ik had mijn ps3 verkocht, dus ik heb NG gekocht om alles opnieuw te beleven (en speel tot volgende GTA uitkomt.

Bewerkt: door AOSY86
Link to comment
Delen op andere websites

Dit. Als je geen PS4 hebt is dit géén reden om hem nu wel aan te schaffen. De support zuigt atm en alles kost geld. Ook zijn veel opties die je op de PS3 wel had geschrapt, zoals het kijken van DVD's en beluisteren van CD's. In ruil daarvoor kun je tegen goudgeld DVD's "huren". Blergh.

Wellicht handig om bij de tijd te blijven, DVD's en cd's werken al een hele tijd namelijk, zelfs al meer dan een jaar, zie....

Enigste wat de PS3 wel doet, en de PS4 niet, is vanaf een usb hardeschijf afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij de mediamarkt online gezien dat het spel 52 euro kost voor de ps4. en ik heb gezien dat er een bundel is met ps4 500gb en GTA5 voor 399 euro. jammer genoeg heb ik geen geld en geen werk anders had ik zeker de ps4 bundel gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Come one! GTA V Is het leukste spel je vriend heeft het niks voor niks gekocht. ALs ik jou was Geef die ps3 aan je vriend zeg dat hij ze alle 2 moet verkopen en dan heeft ie mooi ook een ps4. GTA V next gen. Zo moet je het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...