Jump to content

Fresh meat


scania v8

Recommended Posts

Ik was bezig met de misie fresh meat. Hierbij hing michael aan een ketting zodra die gaat bewegen valt micheal eraf. Ik kan hierna niet switchen naar franklin. Is er nog iemand die hier last van heeft

Edit:

Na twee keer proberen kon ik verder

Bewerkt: door scania v8
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij bedoeld waarschijnlijk dat die Chinees de rail start waaraan Michael hangt, en dat hij er dan afvalt.

En dat hij daarna niet meer kan switchen naar Franklin. Dit hoort niet zo te gaan want hij hoort zo te gaan:

Rail word gestart, game stelt een switch voor naar Franklin, die vervolgens Michael moet gaan vinden binnen de tijd.

Het had ook niks met een Heist te maken, want deze missie speelt de voorbereidingen vrij voor The Bureau Raid.

(Zwarte delen zijn spoilers; om ze te zien moet je ze selecteren).

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij bedoeld waarschijnlijk dat die Chinees de rail start waaraan Michael hangt, en dat hij er dan afvalt. En dat hij daarna niet meer kan switchen naar Franklin.

Dit hoort niet zo te gaan want hij hoort zo te gaan: Rail word gestart, game stelt een switch voor naar Franklin, die vervolgens Michael moet gaan vinden binnen de tijd. Het had ook niks met een Heist te maken, want deze missie speelt de voorbereidingen vrij voor The Bureau Raid.

(Zwarte delen zijn spoilers; om ze te zien moet je ze selecteren).

In het vervolg de

tag gebruiken Tommie, want het is zeker wel te lezen :7

Bewerkt: door Narukami
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...