Jump to content

onderhoud gta V ?


taker1987

Recommended Posts

ligt gta V servers eruit momenteel ? ik werd net er uit gegooid in een missie en toen liep de game tijdens het laden om weer terug online te komen vast ofzo ... hij bleef maar laden , toen de game opnieuw opgestart en toen kreeg ik de melding dat ik nu niet online kan ivm maintenance. weet iemand hier meer van ? PS4 trouwens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken een paar livestreamers, ook hun hebben er last van. Lijkt wel of ze die support site niet bijhouden en stiekem met de servers rommelen zonder het te melden.

Meest voorkomende problemen zijn de laatste tijd:

1. het niet kunnen connecten in een sessie

2. invite only session problemen (friend invites etc)

3. Het laden van jobs / playlists.

4. plotseling disconnecten van een online sessie

5. Rockstars saving faalt tijdens online gameplay.

Echt heel irritant. Ik hoop dat het opgelost is over 2 weken als ik dan eindelijk in NL ben, zodat ik verder kan gaan met livestreamen / recorden op mijn kanaal zonder al dat gezeik! :( (Vrees van niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een drama... Online is op deze manier echt onspeelbaar geworden. Paar keer in een open lobby gezeten en je ziet spelers met bosjes tegelijk eruit gegooid worden of je wordt er zelf uitgegooid terug naar story mode. Ook in private lobbies met vrienden was het drama. Om de haverklap viel er iemand weg. Missies met andere mensen zijn bijna niet te doen want de helft van de tijd worden die er tijden de missie uitgegooid. ik hoop dat ze dit heel snel gaan fixen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...