Jump to content
Joriz

De BMX-glitch zit ook in next-gen GTA5!


Je leest het goed! De BMX-glitch zit ook in de PlayStation 4 en Xbox One versie van Grand Theft Auto V. Een glitch is een programmeerfout waarbij iets in een programma gebeurd wat eigenlijk niet de bedoeling is. Glitches kunnen zeer nare gevolgen hebben en voordeel opleveren voor bepaalde spelers/mensen of zelfs een veiligheidsrisico zijn. Vandaar dat Rockstar Games gelukkig zeer zwaar tegen glitches optreedt en deze snel repareert om het spel eerlijk te houden.

Echter grappige glitches die geen enkele speler te nadeel brengt behoud Rockstar Games voor de fans. In GTA4 was het bijvoorbeeld mogelijk je auto te lanceren met behulp van een schommel en in GTA5 zit dus de onschuldige glitch waarmee je op een fiets de wetten der zwaartekracht kan tarten. Dit zorgde al voor vele coole stuntvideo's.

Door achterover te leunen op een fiets is het dus ook weer mogelijk om op de PlayStation 4 en Xbox One versie van GTA5 kilometers lang over Los Santos te zweven. Junior Mints heeft het volgende filmpje gemaakt in de Content Creator van GTA Online (vandaar is er geen verkeer in beeld). Laat dit filmpje een inspiratie zijn voor vele stunt meetings in GTA Online. smile2.gif

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegengekomen of heb je zelf een wat gemaakt wat je met iedereen wilt delen laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron video:

via Kotaku

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vraag me af in hoeverre R* deze ''glitches'' niet met opzet in hun games propt

Deze hebben ze er bewust ingelaten, dat kun je met zekerheid stellen.

Zeker aangezien ze de glitch ook tijdelijk hebben weggepatcht om het vervolgens terug te brengen na vragen van fans.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...