Jump to content

Auto target L2


Lique

Recommended Posts

Goedemorgen.

Ik was halverwege het spel toen ineens de auto target het niet meer deed.Cd eruit gehaald. Systeem opnieuw aan en uit gedaan. Bij controls gekeken in spel.. Uiteindelijk het spel opnieuw laten installeren. Hielp ook niet.

Ik heb de instelling nu op classic staan zodat de target look on op R1 zit maar vind het onplezierig op die manier.

Ik wil het gewoon op standard hebben staan.

De knop is niet stuk ofzo want op de classic kan ik wel dingen oppakken.

Mijn controller is een Sony dualshock 3 sixaxis.

Wat is er gebeurd en wat is de oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem heb ik in het verleden ook gehad. Terwijl ik in eerste instantie niet dacht dat het aan mijn controller lag (Hij werkte gewoon in andere spellen) bleek dit naderhand toch het geval te zijn. Wat het probleem precies is weet ik tot op heden nog niet. Ik heb alleen geen idee waardoor het probleem zich alleen in GTA:IV voordoet.

Een nieuwe controller kopen is de enige simpele oplossing, het werkte voor mij. Je zou kunnen proberen om de controller open te maken en te kijken of er iets mis is, maar hier heb ikzelf geen ervaring mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...