Jump to content

Disney


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat houd ik toch nog van Disney. Recentelijk nog naar een Disney-park geweest en de Disney-muziek vind ik ook nog steeds geweldig. Wat een nostalgie! Poos geleden dat ik een echte jeugd-Disney-film gezien heb, maar zo te zien staan ze allemaal op Youtube, dus ik weet wel waar ik mijn vrije uurtjes aan kan gaan besteden. :D

Blijft ook fantastische muziek, zoals van Alladin:

Nog meer Disney-liefhebbers hier?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een hele grote Disney fan en heb momenteel elke film daarvan die op Blu-ray te krijgen is

Mijn verzameling

Sneeuwwitje, Pinocchio, Fantasia, Dumbo, Bambi, Cinderella, Alice in Wonderland, Peter Pan, Lady en de Vagebond, Sleeping Beauty, 101 Dalmatiërs, Merlijn de Tovenaar, Mary Poppins, Jungle Book, De Aristokatten, Robin Hood, De Reddertjes, Peter en de Draak, Frank en Frey, Oliver & Co., The Little Mermaid, De Reddertjes in Kangeroeland, Belle en het Beest, Aladdin, The Lion King, Pocahontas, De Klokkenluider van de Notre Dame, Hercules, Mulan, Tarzan, Fantasia 2000, Dinosaur, Keizer Kuzco, Atlantis de Verzonken Stad, Lilo & Stitch, Piraten Palmeet, Brother Bear, Paniek op de Prairie, Chicken Little, The Wild, Meet the Robinsons, Bolt, De Prinses en de Kikker, Rapunzel en Frozen

Bambi 2, Cinderella II & Cinderella III, Peter Pan: Terug naar Nooitgedachtland, Lady en de Vagebond II: Rakkers Avontuur, Jungle Book 2, Frank & Frey 2, De Little Mermaid II: Return to the Sea, The Little Mermaid: Ariel-Hoe het begon, The Lion King 2: Simba's Trots, The Lion King 3: Hakuna Matata, Pocahontas II: Journey to a New World en Brother Bear 2

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Wel Disneyland Paris. Ben ooit eens met m'n vrouw naar Parijs geweest, toen zijn we daar een paar dagen heen geweest. Dat was wel mooi, wanneer m'n dochtertje oud genoeg is willen we er weer heen.

Wat een nostalgie!

Vooral dat. Bij m'n ouders thuis hadden we zo ongeveer elke (oudere) Disney op video. Toen ik uit huis ging heb ik er nooit meer naar gekeken, maar nu ik zelf een kleine meid heb rondlopen zoek ik ze weer in de winkels. Het is tijdloos; waar ik vroeger met m'n ouders keek, kan ik straks met m'n eigen dochter kijken, en het blijft leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 2x naar Disneyland Paris geweest en dat was voor het laatst in 2011.

Daarnaast wilde wij eigenlijk dit jaar opnieuw gaan maar nu wordt dat dus 2015 en dan na of voor de (grote) schoolvakantie

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Wel Disneyland Paris. Ben ooit eens met m'n vrouw naar Parijs geweest, toen zijn we daar een paar dagen heen geweest. Dat was wel mooi, wanneer m'n dochtertje oud genoeg is willen we er weer heen.

Ik ben in Disneyland Paris geweest (een keertje of 6/7), in Walt Disney World (Orlando), Disneyland (Anaheim) en Hong Kong Disneyland. Alleen Disney Tokyo mis ik nog. :puh: Vind het oprecht wat Magisch hebben, alsof ik weer een klein kindje ben. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wel Disneyland Paris. Ben ooit eens met m'n vrouw naar Parijs geweest, toen zijn we daar een paar dagen heen geweest. Dat was wel mooi, wanneer m'n dochtertje oud genoeg is willen we er weer heen.

Ik ben in Disneyland Paris geweest (een keertje of 6/7), in Walt Disney World (Orlando), Disneyland (Anaheim) en Hong Kong Disneyland. Alleen Disney Tokyo mis ik nog. puh2.gif Vind het oprecht wat Magisch hebben, alsof ik weer een klein kindje ben. icon_mrgreen.gif

Damn, ik ben jaloers. :7

Ben ook altijd een grote fan geweest van Disney films, voornamelijk door de herinneringen die er aan vast zitten. Ben helaas nog nooit naar een disney park geweest, simpelweg omdat we nooit geld hebben thuis. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

101 Dalmatiërs is van oudsher echt één van mijn favorieten geweest, vond ik echt helemaal geweldig. Daarnaast heb ik een CD die ik nog steeds wel regelmatig luister, met dezelfde soundtrack als deze, maar met een witte cover en meer dalmatiërs. Mijn favoriete Disney nummers komen dan ook grotendeels van deze CD en vaak vind ik de muziek van een film belangrijker dan de inhoud. Raakt vaak meer mijn emoties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...