Jump to content

GTA Sanandreas online onterecht geband.


P.ZAAL

Recommended Posts

Mijn pc geeft elk half uur een melding dat ik een licentie moet aanschaffen en daardoor klapt alles naar beneden.

Iemand had een hit contract op me hoofd gezet en toen er een hitman achter mij aanzat en ik als cop vluchtte kreeg ik die melding weer eens te zien.

En de regel is dat je met pauze niet je dood mag ontlopen maar doordat alles naar beneden klapte stond ik op pauze en daardoor werd ik meteen geband door de admin,

Een heel jaar punten en werk weg en het is mijn favoriete server (Crazy cops robberts 1 en 2) :( wat kan ik hier tegen doen? :( ....

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je kunt doen is de serverbaas contacteren en vragen om een oplossing. Veel meer kun je niet doen, of je moet denken aan het veranderen van je IP of username..

Veel meer zul je niet bereiken met een post hier ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je kunt doen is de serverbaas contacteren en vragen om een oplossing. Veel meer kun je niet doen, of je moet denken aan het veranderen van je IP of username..

Veel meer zul je niet bereiken met een post hier ;)

Hoe kom ik in contact met de serverbaas?

Link to comment
Delen op andere websites

Google of de server een website en/of een forum heeft. Op die manier kun je een server admin makkelijk contacteren. Ik raad je aan om een volwassen bericht op te stellen waarin je vertelt wat er precies gebeurd is. Dus niet iets zoals: I GOT BANNED BUT I DID NOTHING PLX UNBAN ME I WANNA PLAY ITS MY FAVORITE SERVER. Zo kom je over als klein kind en zal de admin je unban apply waarschijnlijk negeren, zoals ik zou doen.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar even verplaatst naar het juiste forum. Ik zie dat je ban appeal voorlopig niets uitgehaald heeft, maar wat je kan proberen is om aldaar een PM te sturen naar Tinus_nl. Die is Nederlands en aan hem kan je je probleem wellicht gedetailleerd uitleggen. Vernoem mij maar als referentie (SA-MP naam: Vince0789) als dat nodig is. Ik denk echter niet dat er hier nog veel te discussiëren valt. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...