Jump to content

Kan je een mega GTA fan zijn zonder dit forum?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Na jaren lang lid te zijn op dit forum ben ik er echt achter gekomen dat ik niet zonder dit forum z'n groot GTA fan was geworden. Ik heb dit forum echt nodig gehad. Zeker als je minstens 1 uur per dag GTA speelt jaren achter elkaar. En ik zeg het eerlijk. GTA heeft mij naar dit forum gebracht maar dit forum heeft mij een fan van GTA gemaakt door alle informatie en gesprekken te geven over GTA.

Ik kon dit forum gewoon niet missen als GTA fan. Naar mijn mening heb je gewoon een forum zoals dit nodig om GTA echt te kunnen spelen zoals een echte fan dat doet.

Wat denk jij?

Kan je dit forum missen als je een groot GTA fan bent? (Als Nederlander dan dan he van een NL website) :puh:

Groetjes Kevin :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Denk het wel. Ik ben pas 16, maar ik vind GTA al heel erg lang een erg leuke game. Ik ben pas lid sinds juli 2013 dus in die voorgaande jaren was ik al een 'fan' zonder het forum. Dat neemt niet weg dat ik het hartstikke leuk vind om hier met andere leden over GTA en andere dingen te praten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Denk het wel. Ik ben pas 16, maar ik vind GTA al heel erg lang een erg leuke game. Ik ben pas lid sinds juli 2013 dus in die voorgaande jaren was ik al een 'fan' zonder het forum. Dat neemt niet weg dat ik het hartstikke leuk vind om hier met andere leden over GTA en andere dingen te praten. :)

Hahaha, zou je het forum kunnen verlaten en gta blijven verder spelen dan? Ik denk dan van niet :puh: :P :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatst naar GTA Serie. Vind ik beter dan Stamkroeg, het is toch GTA gerelateerd. :puh:

Ik was een "fan" van GTA voordat ik actief werd op dit forum. Ik werd een "mega GTA fan", tijdens mijn actieve periode hier.

Maar ik vermoed dat het andersom is: als je een grote fan bent, blijf je hangen op dit forum. Want dan is het leuk om bij gelijkgestemden te zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatst naar GTA Serie. Vind ik beter dan Stamkroeg, het is toch GTA gerelateerd. puh2.gif

Ik was een "fan" van GTA voordat ik actief werd op dit forum. Ik werd een "mega GTA fan", tijdens mijn actieve periode hier.

Maar ik vermoed dat het andersom is: als je een grote fan bent, blijf je hangen op dit forum. Want dan is het leuk om bij gelijkgestemden te zijn. smile3.gif

Zekers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk het wel. Ik ben pas 16, maar ik vind GTA al heel erg lang een erg leuke game. Ik ben pas lid sinds juli 2013 dus in die voorgaande jaren was ik al een 'fan' zonder het forum. Dat neemt niet weg dat ik het hartstikke leuk vind om hier met andere leden over GTA en andere dingen te praten. :)

Hier ben ik het volledig mee eens. GTA is altijd mijn favoriete franchise geweest, sinds ik me kan herinneren dat ik voor het eerst speelde. Daarom heb ik me ook geregistreerd op het forum; niet omgekeerd.

Hier ben ik het volledig mee eens. GTA is altijd mijn favoriete franchise geweest, sinds ik me kan herinneren dat ik voor het eerst speelde. Daarom heb ik me ook geregistreerd op het forum; niet omgekeerd.

Denk het wel. Ik ben pas 16, maar ik vind GTA al heel erg lang een erg leuke game. Ik ben pas lid sinds juli 2013 dus in die voorgaande jaren was ik al een 'fan' zonder het forum. Dat neemt niet weg dat ik het hartstikke leuk vind om hier met andere leden over GTA en andere dingen te praten. :)
Hahaha, zou je het forum kunnen verlaten en gta blijven verder spelen dan? Ik denk dan van niet :puh: :P :puh:

In principe wel. Ik zou gewoon GTA blijven spelen. Maar dat betekent niet dat ik zomaar kan, zal of wil weggaan. Het forum hangt een beetje van mij af, en ik hang wat van het forum af, en daarmee bedoel ik OWN. Maarja, het forum is gewoon een leuke bezigheid, en het feit dat ik GTA blijf spelen of niet heeft daar bar weinig mee te maken.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Het forum hangt een beetje van mij af

Uhm. emo.gif Ben ik de enige die dit een beetje apart vind?

Strikt gezien levert iedereen een waarde. In die optiek vind ik het logisch. Ik kan zo stellen dat hetzelfde voor jou geld. Als jij niet op dit forum was, dan zag het forum er heel anders uit.

Voor mij is het ook zo dat het wel een motiverende werking heeft. Ik heb een nu een netwerk vol gtafans. Ik start bijv. door het "Truth or dare"- topic GTA op alleen voor dit forum, hetzelfde geld voor meetings. Ik wordt er niet minder fan van, want dat was ik al voordat ik op dit forum kwam; maar ik speel het dus wel meer erdoor :Y

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kan zonder dit forum.

Ik speel al sinds 1998 gta. Alle delen gedaan zonder codes. En ben daar zeer trots op. Ben hier lid sinds 2004

Maar goed gta fan kun je inderdaad zijn zonder dit forum. Al is dit forum wel leuk en moet het vooral doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...