Jump to content

Kleding die je niet kan kopen wel laten zien.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Eigenlijk sinds ik online doe vraag ik me dit af en nu wil ik het echt weten.

Waarom laat Rockstar het kledingstuk zien die je kan vrijspelen?

Was het niet leuker geweest dat als je het kledingstuk heb vrijgespeeld dat je dan pas ziet

wat je heb gekregen?

Wat vind jij? Want ik heb nu ik level 88 ben geen kleding meer wat ik wil omdat ik zie wat ik kan vrijspelen. Ik ben nu blij met de kleding dat ik heb en wacht meer op DLC's met kleding erin dan dat ik kan vrijspelen.

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, ik kan me er eerlijk gezegd niet echt druk om maken. Ik ken maar weinig leden die echt belang hechten aan hun GTA:O kleding en die leden hebben dan ook bijna dezelfde kleding aan. Bovendien is het zo dat wanneer je ziet wat je kunt vrijspelen je iets hebt om naar toe te werken met motivatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt zoals Kai eigenlijk al zei ook motiverend door al een teaser te laten zien, denk maar aan de trailers van de online heist.

Iedereen wilt het nu juist spelen, maar als ie spontaan zou komen zou de drang om te spelen minder zijn, omdat er geen spanning vooraf is en dit de drang verminderd.

Daarnaast, als ik een level omhoog ga, lees ik wel dat ik kledij heb vrijgespeeld maar ik heb nog nooit de drang gehad om te gaan kijken wat ik precies heb unlocked.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...