Jump to content

Geen Ballad of gay Tony


younisaskar

Recommended Posts

Ik heb vandaag GTA IV complete edition gekocht via Steam, maar ik zit met een probleem. Ik start de game, kies Episodes from Liberty City, kies dan Ballad of gay Tony en vervolgens moet ik hem nog downloaden. Ik kies dan ''downloaden'' en krijg dan de melding dat ik geen ''premium content'' mag downloaden. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zou ik nog even wachten, mocht het morgen of later vanavond zich aanhouden dan kan het wel een probleem zijn. Wellicht dat de servers het even moeten verwerken. Zeker nu met de uitverkoop worden er veel dingen gekocht en kost dat meer verwerkingstijd.

Je laptop/pc kan het spel wel aan? Zo ja, heb je al geprobeerd aan te melden en uit te loggen? Wat misschien ook nog wil helpen is Steam te verwijderen en vervolgens te installeren, nadat je een back-up van je bestanden hebt gemaakt.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu namelijk een soortgelijk probleem: Als ik GTA TBoGT wil opstarten moet ik me aanmelden bij Live, maar dan staat er dat ik een update moet accepteren anders word ik uitgelogd. Na ongeveer 10x op updaten hebben geklikt, blijft hij maar aangeven dat ik moet updaten. Ik blijf vanaf nu altijd de eerste missie doen en ik kan niet saven.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zou ik nog even wachten, mocht het morgen of later vanavond zich aanhouden dan kan het wel een probleem zijn. Wellicht dat de servers het even moeten verwerken. Zeker nu met de uitverkoop worden er veel dingen gekocht en kost dat meer verwerkingstijd.

Je laptop/pc kan het spel wel aan? Zo ja, heb je al geprobeerd aan te melden en uit te loggen? Wat misschien ook nog wil helpen is Steam te verwijderen en vervolgens te installeren, nadat je een back-up van je bestanden hebt gemaakt.

Allereerst bedankt voor je reactie! Mijn laptop kan het spel aan, alleen snap ik niet echt wat je met Steam verwijderen bedoeld. Want heeft Steam hier veel mee te maken, aangezien ik het spel al heb geinstalleerd? Ik krijg trouwens die melding van Games for Windows Live. Games for Windows Live is ook degene die aangaf dat ik het nog moest downloaden.

Bewerkt: door younisaskar
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik het dus goed begrijp staat TBogT wel geïnstalleerd op Steam, maar als je eenmaal ingame bent geeft GFWL dus aan van niet?

Ja, ik heb GTA IV complete edition gedownload, dus zit dat er toch gewoon bij inbegrepen?

post-141415-0-32089900-1419078488.jpgpost-141415-0-36015700-1419078489.jpgpost-141415-0-87370700-1419078489.jpgpost-141415-0-38220100-1419078490.jpg

Ik heb de instructie bij de laatste foto opgevolgd, maar het heeft niet geholpen....

Bewerkt: door younisaskar
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm de family settings. Ik weet niet hoe oud je je leeftijd op GFWL hebt ingesteld, misschien moet je even op die site gaan kijken. Wellicht ben je daar nog niet ouder dan 18 jaar en geven ze je daarom geen toegang om het spel te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm de family settings. Ik weet niet hoe oud je je leeftijd op GFWL hebt ingesteld, misschien moet je even op die site gaan kijken. Wellicht ben je daar nog niet ouder dan 18 jaar en geven ze je daarom geen toegang om het spel te downloaden.

Ook gedaan, staat op 1991.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je hebt namelijk via Steam een apart spel, genaamd Episodes From Liberty City:

258c6981a0.png

Je moet namelijk EFLC kiezen, niet launchen via GTA IV. Games For Windows Live bestaat niet meer, dus is het best als het NOG niet lukt, je Steam Support (https://support.steampowered.com/newticket.php?category=356) of Rockstar Support (https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/new?question%5Btopic_id%5D=200025586) contacteert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...