Jump to content
Joriz

Top 10 GTAForum.nl topics van 2014!


Het jaar is bijna over, de laatste dagen van 2014 zijn bijna geteld. Daarom tijd voor is wat flinke cijfers van de meeste bekeken onderwerpen op onze eigen GTAForum.nl. Het zal je niet verbazen dat de meeste mensen dit jaar op het forum zaten voor GTA5 en vele gezellige GTA Online avondjes. Toch zitten er in de top 10 nog enkele aparte dingen waarvan ik niet had verwacht dat ze in de top 10 zouden komen. Waarschijnlijk gaat dit dan vooral over mensen die via Google onze site binnen komen. Enkel forumonderwerpen zijn in de top 10 meegenomen, andere pagina's en besloten pagina’s komen hier dus niet in voor.

<JanMulder-Modes>NUmmmmerrr 10</JanMulder-Modes> Help GTA5 doet het niet!

Ondanks dat vele andere gameuitgevers jaloers kunnen zijn op Rockstar Games hoe goed de spellen werken gaat er helaas toch wat mis. Daarom startte Kajgamerz al weer op 11 januari 2014 het onderwerp dat hij problemen had met het laden van de storymode van GTA5. Hoe hij het heeft opgelost zal voor ons helaas altijd een raadsel blijven, maar aan zijn laatste reactie te zien speelt hij inmiddels weer vrolijk GTA5.

GTAGames.nl afbeelding
9. Exclusief Next-Gen GTA5 Screenshot op GTAGames.nl!

Altijd blij ben ik weer als Rockstar Games wat bijzonders in petto heeft voor de grotere GTA Fansites over de wereld. Zo kreeg GTAGames.nl op de nacht van 15 november een exclusief next-gen GTAV screenshot in de mailbox. Door dit screenshot werd pas echt duidelijk hoe veel meer detail er in de PlayStation 4 en Xbox One versie van GTA5 zitten. Dit topic is natuurlijk zo vaak bekeken om dat vele andere fansites ook naar dit topic linkte. Hierdoor was deze pagina meer dan 5000 keer bekeken.

8. GTA loopt vast bij opstarten

Oh Oh. Kommer en kwel blijkbaar met GTA5. Het onderwerp stamt al weer uit 22 september 2013. Maar blijkbaar kreeg GTA_gerwin op zijn oude Xbox 360 het spel niet goed werkende. Ook in dit geval blijft het een raadsel of hij nog GTA5 aan het spelen is. Toch wordt dit onderwerp nog veel bekeken.

7. Geen missies meer

Ronderon kwam niet verder na de missie Grass Roots - The Smoke-In in GTA5. Hij kreeg namelijk geen nieuwe missies meer. Hij vond gelukkig de oplossing en kwam er achter dat hij nog een vier persoons auto voor een GTA5 heists moest scoren om verder te kunnen spelen.

GTAGames.nl afbeelding
6. Een goede gamenaam verzinnen

Al weer een onderwerp uit 2007 van Ice Banana, waar hij vroeg om een goede online naam. Maar ondertussen hebben blijkbaar nog steeds vele mensen gebrek aan creativiteit. Inmiddels heeft Ice Banana gelukkige een goede online naam gevonden.

GTAGames.nl afbeelding
5. GTA V Crew maken

Voor dat GTA Online op 1 oktober 2013 uitkwam had je enkel nog crews voor Max Payne 3 waarbij de meeste actieve crews hoogstens 4 spelers hadden. Met GTA Online werden de crews populair en kreeg zelfs GTAForum.nl een GTAForum Crew. Crazy-Ghost vroeg zich af hoe hij zelf ook een crew kon starten, gelukkig kwam Kloep (NSFW) snel met een antwoord. Of Crazy-Ghost nu nog actief is met een eigen crew kan hij het beste maar in een reactie op dit onderwerp vertellen.

4. GTA V loopt vast in laadscherm Xbox 360

In januari 2014 melde ditmar154 dat zijn Xbox 360 vastliep bij het opstarten van GTA5. Hij had al vele dingen geprobeerd, maar gelukkig wiste diverse andere behulpzame leden op ons forum oplossingen voor het probleem te noemen.

GTAGames.nl afbeelding
3. Bank-Overval-Heists

Aangekomen in de top 3. Nu wordt het spannend. Natuurlijk was er een onderwerp aangemaakt over wanneer de heists eindelijk is naar GTA Online komen. Gelukkig weten we inmiddels dankzij een fantastische trailer dat de heists in begin 2015 naar de Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One, PlayStation 4 en zelfs de PC komen.

2. Wat je moet weten over de GTA V installatie!

Een super behulpzaam onderwerp al weer uit 14 september 2013 van HA5H over de verplichte installatie van GTA5 op je PlayStation 3 of Xbox 360. Met name gaat het onderwerp in over dat de goedkopere Arcada/Core versie van de Xbox 360 en de 12 GB PlayStation 3 versie niet zo handig zijn voor GTA5, omdat deze consoles nauwelijks osplag hebben. Gelukkig staat door HA5H duidelijk uitgelegd hoe je extra opslag kan inbouwen in je console. Vandaar dat dit super handige onderwerp ook nummer twee heeft gehaald.

1. Taalinstelling

Robert2000 opende in 22 september 2013 al weer het onderwerp dat bij hem GTA5 steeds in het Duits startte. Niet echt handig dat GTA in het Duits, maar gelukkig kwam Matisse al snel met een oplossing. Door L1 en R1 van je controller in te drukken tijdens het opstarten van GTA5 kan je de taal veranderen. Ondanks dat dit onderwerp uit 2013 is wat het in 2014 toch bijna 25.000 keer bekeken!

Een nogal aparte nummer één dus, die ik eigenlijk niet verwacht had. Al zijn er nu enkel naar weergaven gekeken. Ook heb ik nog even gekeken welke topics daadwerkelijk de meeste reacties hadden in 2014. Daar tussen zaten vele Gangs&Corps topics waarvan de inhoud in meeste gevallen enkel voor die betreffende gang is, vandaar dat ik geen goede top 10 van de meest bediscussieerde onderwerpen kan maken. Wel zal ik de komende dagen nog meer mooie cijfers posten over het jaar 2014, waaronder de best bekeken pagina's van WikiGTA en nog meer recordcijfers van het forum!

Jullie kunnen alvast beginnen met raden hoeveel unieke bezoekers GTAForum.nl in 2014 heeft gehad! puh2.gif

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nummer 1 had ik ook niet verwacht, aangezien je tijdens het opstarten je taal kunt stellen toch? puh2.gif

Nope. Ik denk dat GTA V eerst probeert op te starten met de taal die je op je console hebt ingesteld. Staat deze taal niet tussen de mogelijkheden (zoals Nederlands) zal er iedere keer als je GTA V opstart een menu komen waarin je een taal moet kiezen. Ofwel heeft de persoon die het topic aanmaakte dus per ongeluk de taal op zijn console in het Duits gezet - wat me sterk zou lijken, als je zoiets niet opmerkt - ofwel is er ergens een foutje gebeurd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...