Jump to content
Joriz

Top 10 populairste WikiGTA pagina's van 2014!


Na een top 10 van best bekeken pagina's van GTAForum.nl is het natuurlijk tijd om te kijken welke pagina's op WikiGTA het populairst zijn. Maar liefst 25 medewerkers hebben dit jaar meegeschreven aan WikiGTA. Onze aandacht ging natuurlijk vooral uit naar GTA5, omdat we daar nog het meeste over hebben te schrijven. Ik had het idee dat in 2014 de meeste bezoekers dan ook voor GTA V naar onze Wiki komen. Is kijken of ik gelijk heb. Dit is namelijk de top 10 best bekeken pagina's van de Nederlandse WikiGTA:

10. Missieoverzicht (GTA San Andreas)

Nu GTA San Andreas ook op Android, iPhone, iPad en Windows Phone is te spelen, maar ook vele GTA-fans zich in de geschiedenis van de Grand Theft Auto reeks verdiepen verbaast het me niet dat mensen uitzoeken wat exact de missiestructuur van GTA San Andreas is. Al kon je toen nog geen keuzes maken zoals in de huidige GTA's kan je regelmatig wel de volgorde van spelen kiezen. Deze handige pagina is dan ook meer dan 72.000 keer bekeken!

GTAGames.nl afbeelding
9. Missies (GTA V)

Daar is die dan. De 69 missies van GTA5 hebben we (bijna) allemaal voor je beschreven. Via deze pagina kan je handig zien met welke hoofdpersoon je welke missie kan starten en spelen en snel doorklikken naar de betreffende missies voor uitleg, tips en trivia.

8. Cheats_(GTA_San_Andreas)

Al is cheaten op de smartphone en tablet via normale weg niet mogelijk blijft de San Andreas Cheats pagina populair. Waarschijnlijk ook omdat vele mensen met een Steam Sale GTA San Andreas heel goedkoop hebben aangeschaft en nu lekker in een Hydra Jumpjet willen rondvliegen smile3.gif

GTAGames.nl afbeelding
7. Grand Theft Auto: San Andreas

Met zoveel mensen die GTA San Andreas blijven herspelen kan de GTA San Andreas pagina zelf ook niet ontbreken. Deze pagina is natuurlijk direct bereikbaar uit onze navigatiebalk waarna mensen vast naar de cheats of missieoverzicht pagina doorklikken.

6. Cheats (GTA Vice City Stories)

Een verrassende nummer zes. Namelijk de cheats van GTA Vice City Stories. Al was dit spel oorspronkelijk alleen de spelen op de PSP is het later ook uitgegeven op de PlayStation 2 en sinds 4 maart 2013 ook via digitale download te spelen op de PlayStation 3. Waarschijnlijk heeft vooral het laatste er voor gezorgd dat deze pagina populair is.

5. Cheats (GTA Liberty City Stories)

Een even zo verrassende nummer vijf. Namelijk de cheatspagina van Liberty City Stories. Ook dit spel is later op 3 april 2013 als digitale download beschikbaar gekomen voor PlayStation 3 waardoor ook deze pagina in de lijst is gekomen.

GTAGames.nl afbeelding
4. Voertuigen (GTA V)

Onze mooie GTA5 voertuigenpagina staat er ook tussen. In deze lijst staan namelijk alle auto's, vliegtuigen, boten, helikopters en andere rare voertuigen die voorkomen in de wereld van GTA5 inclusief alle later uitgebrachte updates. Het verbaast mij dan ook niets dat deze pagina meer dan 160,000 keer is bekeken.

3. Grand Theft Auto V

Aangekomen bij nummer drie staat de GTA5-pagina. Deze mag natuurlijk niet ontbreken in de lijst. Zeker nu GTA5 ook sinds 18 november 2014 uit is op PlayStation 4 en Xbox One en daarnaast GTA5 op 27 januari 2015 eindelijk naar de PC komt verwacht ik dat deze pagina ook volgend jaar nog in de top 10 zal blijven staan.

GTAGames.nl afbeelding
2. Hoofdpagina

Al zal sommige dit denk verbazen is onze beginpagina eigenlijk nooit de nummer één pagina geweest. Mensen zijn toch ook altijd vooral op zoek naar andere pagina's waardoor deze regelmatig voor onze hoofdpagina staan. Toch staat de hoofdpagina van WikiGTA nog op de tweede plaats.

1. Cheats (GTA V)

Echt fantastisch hoeveel de GTA5 Cheats pagina is bekeken. Veel GTA Fans houden blijkbaar van vals spelen door even snel een voertuig te spawnen of even de health op te krikken. Deze pagina is meer dan 450,000 keer bekeken. Dat is bijna een half miljoen weergave in een jaar! static.gif

Echt een fantastische maar ook diverse top 10. Ook als ik verder dan de top 10 kijk blijken vele GTA's nog populair wat fantastisch is. Natuurlijk is dit dankzij de bijna honderd mensen die over ruim negen jaar tijd flink hebben meegeschreven aan WikiGTA. Zonder al deze medewerkers was WikiGTA nooit zo populair geworden. Echter is er ook nog een hoop te doen en te beschrijven. Wij zijn op zoek naar nieuwe mensen die willen meehelpen en meeschrijven aan WikiGTA. Heb jij interesse om WikiGTA-medewerker te worden? Dien dan een sollicitatie in!

Binnenkort zullen nog meer cijfers komen. Met de jaarwisseling kunnen we eindelijk beantwoorden hoeveel (unieke) bezoekers WikiGTA en GTAForum.nl hebben gehad. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer mooie cijfers. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat een mooi rijtje! :tu:

Ik zou ook graag mee wilen schrijven voor WikiGTA, en mijn interesse in GTA is de laatste jaren erg gestegen.

De grootste oorzaak komt vooral door WikiGTA, en zonder WikiGTA was mijn kennis allang niet zo groot als die van nu.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad grappig om te zien dat de Cheat-pagina's van drie GTA's die onlangs opnieuw zijn uitgebracht zo druk bezocht worden. Ikzelf zie cheaten trouwens niet als "vals spelen", maar meer als een manier om even iets aan je spel toe te voegen.

Verder is dit natuurlijk een dikke thumbsup2.gif voor de medewerkers van de Wiki. Want dit is precies waar het voor gedaan wordt; dat mensen de pagina's bezoeken. Ik ben trouwens wel benieuwd of de lijst volgend jaar door GTA V wordt gedomineerd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat cheats pagina's bovenaan de lijst staan weten al sinds jaar en dag. Ik vind het erg leuk dat SA nog zo goed vertegenwoordigd is. Grappig vind ik wel dat de cheats van VCS en LCS boven SA staan. Mensen kennen de cheats van SA blijkbaar goed uit hun hoofd (hesoyam, jumpjet, rocketman, lxgiwyz), aangezien er minder views van waren terwijl het meer gespeeld wordt...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De hoofdpagina op de tweede plaats, wat amusant om zien.

Mensen kennen de cheats van SA blijkbaar goed uit hun hoofd, aangezien er minder views van waren terwijl het meer gespeeld wordt...

Nou, er is geen garantie dat SA dit jaar meer werd gespeeld, als LCS en VCS nog recentelijk zijn heruitgegeven kan het zijn dat ze net meer gespeeld zijn.

Maar het andere is mogelijk. Ik ken de Cheats van SA ook uit mijn hoofd, maar bij LCS en VCS heb ik inderdaad geen idee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De hoofdpagina op de tweede plaats, wat amusant om zien.

Mensen kennen de cheats van SA blijkbaar goed uit hun hoofd, aangezien er minder views van waren terwijl het meer gespeeld wordt...

Nou, er is geen garantie dat SA dit jaar meer werd gespeeld, als LCS en VCS nog recentelijk zijn heruitgegeven kan het zijn dat ze net meer gespeeld zijn.

Van het WikiGTA publiek kunnen we daar wel vanuit gaan gezien de populariteit van de SA pagina's in het lijstje hierboven.

Verder is het op dit forum ook duidelijk waarneembaar. Zegt niet per se dat de hele wereld denkt zoals dit "sample", maar het is een indicatie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...