Jump to content
Foreigner97

Dit weekend dubbel GTA$ en dubbel RP bij Featured Playlists!


Fanatieke GTA Online-spelers, opgelet! Dit weekend is het uitgelezen weekend om Reputation Points te scoren en je bankrekening in GTA Online te spekken, want Rockstar keert twee keer zoveel GTA$ en RP uit bij de zogeheten Featured Playlists.

Nog nooit gehoord van Featured Playlists? Heel simpel: Rockstar Games heeft zelf een playlist van diverse missies opgesteld, die direct te spelen is vanaf iedere console. Deze playlist bestaat uit een Race, een Deathmatch, een Capture en een Last Team Standing Job. Leuk nieuws wat betreft de races: Rockstar heeft ze zodanig samengesteld dat je ook weer los kunt met de voertuigen die zijn geïntroduceerd bij de GTA Online Festive Surprise.

De Playlists worden regelmatig ververst met nieuwe missies en races, dus houd ze vooral in de gaten! Ze zijn makkelijk speelbaar via het opstartscherm van GTA V, of via de Live Tiles interface van de PS4.

actual_1386962721.jpg

Dit weekend zijn de Playlists per generatie consoles vastgelegd op de volgende activiteiten:

PlayStation 4 & Xbox One

actual_1403001015.gifFirst Base

actual_1403000828.gifOn the GOH

actual_1403000876.gifFridgit Factory LTS

actual_1403000864.gifGTA: Grass is Greener

Playstation 3 & Xbox 360

actual_1403001015.gifVespucci Shoreline

actual_1403000828.gifHit the Apex

actual_1403000876.gifPaleto Bay - Tank LTS

actual_1403000864.gifContend: Townhall Trinity

Veel plezier komend weekend! Mocht je nog willen afspreken met andere GTA-onliners om samen keihard te cashen, kun je daarvoor terecht op het GTA Online Forum.

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

uhm, kunnen jullie minder joriz berichten plaatsen en meer van deze want hoe hij dingen samenbrengt bevalt mij beter. ik heb niks tegen joriz en ik wil hem of het team niet beledigen maar het wordt een beetje eentonig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

uhm, kunnen jullie minder joriz berichten plaatsen en meer van deze want hoe hij dingen samenbrengt bevalt mij beter. ik heb niks tegen joriz en ik wil hem of het team niet beledigen maar het wordt een beetje eentonig.

Je spreekt jezelf tegen? :? Je wilt minder nieuwsberichten van Joriz maar hij brengt het wel beter? Ik snap sowieso je punt niet echt. Volgens mij vertaalt Joriz de nieuwsberichten voor 80% letterlijk. (could be wrong) dus de berichten komen vrijwel direct van Rockstar. Ik heb, in ieder geval, geen problemen met de nieuwsberichten wat Joriz plaatst. Als je er heel erg aan ergert en je Engels goed is raad ik je aan om dagelijks op Rockstar's Newswire te kijken.

-----------Iemand een idee hoe ik een grote scheidingslijn maak?

Tof van Rockstar dat ze weer een soort van event organiseren zo vlak na kerst en nieuwjaar! Heb helaas geen tijd om te spelen.. Ik wacht wel fijn op de PC versie! :Y

Bewerkt: door .Sharingan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Joriz vertaalt ze volgens mij niet letterlijk zoals Google Translate dat doet, dus dan is het voor mij sowieso al fijner :puh: Het maakt mij sowieso niet uit wie de fuck het bericht plaatst, zolang het maar word geplaatst, maar dan nog, heb de zin niet echt meer om GTA online nu nog te starten op mijn PS3. Voor mijn verjaardag koop ik wel een ticket naar Los Santos en een PS4 :$ Als ze dan nou eens met zo iets komen, ben ik ook weer een blij mens! :)Maar Rockstar kennende......

of via de Live Tiles interface van de PS4.

Wat. Wat. Wat?! Kan dat?! :D

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt weer z n frot event, waarom moet rockstar weer voor ons bepalen welke missies dubbel opleveren? Normaal is bij elke job dubbel money en punten met zulke events

Bewerkt: door gamecriminal

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

uhm, kunnen jullie minder joriz berichten plaatsen en meer van deze want hoe hij dingen samenbrengt bevalt mij beter. ik heb niks tegen joriz en ik wil hem of het team niet beledigen maar het wordt een beetje eentonig.

Ok! :schater:

Ontopic.

Leuk van Rockstar om dit te doen. Ga als ik zin heb wel kijken. Ik heb alles al wat ik in gta online wil hebben. 3 safehouses en 30 perfecte auto's in me garages. Ook heb ik 1.5 miljoen dus heb niet echt veel geld nodig en level uppen hoeft ook niet echt want ben level 100, alles wat je met levels kan halen vrij gespeeld. Dus later maar gewoon kijken voor de fun! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...