Jump to content
Joriz

De daadwerkelijke snelheid van voertuigen in GTA5 uitgelegd!


Al zijn er in de in-game websites van Legendary Motorsports en Soutern San Andreas Super Autos in GTA5 en GTA Online getallen te vinden over snelheid van voertuigen blijken die getallen er vooral voor de mooi te staan. Ook als je in Los Santos Customs je auto gaat tunen kun je voorbij het maximum in het balkje tunen zodat je auto nog harder kan. Hoe hard auto's daadwerkelijk kunnen rijden is echter wat gecompliceerder dan dat je zou denken.

Hiervoor dien je diep in de bestanden van Grand Theft Auto V te duiken, waarna je uit het handling.dat bestand vele getallen kan halen. Onder andere ASPHALT en Tommie59 hebben zich hier afgelopen jaar druk mee bezig gehouden voor met het maken van de tabellen bij de voertuiginformatie van GTA5 op WikiGTA.

Hoe je deze data dient te interpreteren probeert Broughy1322 in het onderstaande filmpje van maar liefst 20 minuten lang uit te leggen. Zijn conclusie is uiteindelijk dat hij elke auto zelf gaat testen om uit te vinden welke het snelste is. Al is dit een mooie manier is deze vooral zeer tijdrovend, wat ik aanraad als je een snelle wagen zoekt voor in GTA Online vooral ook te kijken naar welke wagen je prettig vindt rijden, want het winnen van races draait meestal niet alleen om snelheid en rechtdoor rijden, maar ook om onder andere bochtenwerk, grip en controle. Wat al die getallen dus dan verder ook mogen zeggen, blijf ik dus gewoon in mijn Entity XF rijden. smile3.gif

Het mooie is dat bestanden zoals handling.dat weer een hoop ruimte geven voor het modden van GTA5 voor op de PC. Op 27 januari 2015 komt GTA5 namelijk eindelijk uit op PC, al is er op dit moment nog beperkte informatie over de PC versie en hoe modding in zijn werk zal gaan en of er een scheiding met GTA Online komt zodat valsspelen in GTA Online wordt voorkomen. Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie over de PC versie en wat we er allemaal mee kunnen doen!

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice! Alleen voor mij zijn de snelheid upgrades volledig onbelangrijk. Als je hard rijd in de stad rijd je jezelf zo te barsten en als je hem in een race gebruikt tegen iemand zonder upgrades ben je gewoon aan het vals spelen. Het filmpje zelf is wel interresant :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...