Jump to content

3L1077 - 2015


3L1077

Recommended Posts

Hoi

Het zal wel niks nieuws zijn: een simpele signature van 3L1077. Elk jaar heb ik een andere 'stijl' waar ik dan enkele keren iets aan aanpas. Deze keer ben ik voor iets simpel en herkenbaar gegaan (zoals altijd...) met de focus op 2 kleuren. Deze kunnen gemakkelijk veranderen, en dat zul je door het jaar door ook wel zien. Natuurlijk ook weer de (onverwachte!) bijpassende avatar.

Signature

CAjeW74.png

Avatar

iwou3I6.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    11

  • Danger_dog_guy_7

    4

  • NickOwnage

    3

  • .PhoeniX.

    3

Ik vind deze heel erg tof. De kleuren vormen een mooi contrast zonder dat het too much is, en de manier waarop je de letters diepte hebt gegeven is ook heel goed, bijna tastbaar. Lekker bezig man. Al overwogen om je avatar ook een soortgelijke make over te geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze heel erg tof. De kleuren vormen een mooi contrast zonder dat het too much is, en de manier waarop je de letters diepte hebt gegeven is ook heel goed, bijna tastbaar. Lekker bezig man. Al overwogen om je avatar ook een soortgelijke make over te geven?

Ik heb er inderdaad aan getwijfeld... Ik dacht enerzijds dat het dan wat z'n herkenbaarheid zou verliezen, maar misschien moet ik het maar gewoon eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze heel erg tof. De kleuren vormen een mooi contrast zonder dat het too much is, en de manier waarop je de letters diepte hebt gegeven is ook heel goed, bijna tastbaar. Lekker bezig man. Al overwogen om je avatar ook een soortgelijke make over te geven?

Ik heb er inderdaad aan getwijfeld... Ik dacht enerzijds dat het dan wat z'n herkenbaarheid zou verliezen, maar misschien moet ik het maar gewoon eens proberen.

Doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze heel erg tof. De kleuren vormen een mooi contrast zonder dat het too much is, en de manier waarop je de letters diepte hebt gegeven is ook heel goed, bijna tastbaar. Lekker bezig man. Al overwogen om je avatar ook een soortgelijke make over te geven?

Ik heb er inderdaad aan getwijfeld... Ik dacht enerzijds dat het dan wat z'n herkenbaarheid zou verliezen, maar misschien moet ik het maar gewoon eens proberen.

Doen!

Zoals als Johan Derksen dan zou zeggen, vernieuwing kan natuurlijk nooit kwaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Typisch jouw stijl, erg netjes! Heel clean met goed gekozen retro-kleurtjes :):tu: Ben het wel met SIlverbyte eens dat je avatar bijv. ook in de signature stijl kan. Iets 3d-effect, al zal dat wel vrij klein worden in avatarformaat.

Wat me eerder ook altijd al opviel, maar nu nog meer omdat je je avatar wat groter hebt neergezet. De rechte lijn naar beneden van de 'L' loopt niet recht naar beneden in de '3' over. Zelfde verhaal bij de '7' bij de rechterkant, maar dan wat diagonaler.

Ik wilde eerst schrijven dat ik je vorige avatar en signature mooier vond, maar dat valt mee. Is soms even wennen :D

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Je nieuwe avatar/Signature, je zou ze kunnen gaan houden! Opzich is het een hele andere style, maar dat geeft niks.

Er zit namelijk ook diepte in je Signature en dat heeft een speciale effect, die kleuren passen overigens er goed bij! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...