Jump to content

[PS3] Auto meeting


yoeri99

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Mij zou het leuk lijken om een car meeting te hebben. al zijn er geintereseerde, laat het even weten in dit topic.

mijn psn is dutchkill99 al wil je meedoen voeg me toe.datum nog nader te bepalen. mij lijkt het leuk om verschillende races te doen in combinatie met de carmeeting

Bewerkt: door yoeri99
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • yoeri99

    11

  • koerba1

    10

  • KL_SHOOTER_KL

    2

  • Nielz98

    2

Ik heb wel een idee voor je:

Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een idee voor je:

Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. :)

thnx! Dat is zeker een goed idee, of bij het vliegveld in de buurt een parkeerplek met kwartmile dragstrip. Nu hopen dat er genoeg geintreseerden zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een idee voor je:

Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. :)

dat is opzich een goed idee ik heb wel zin om mee tedoen gr koerba1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een idee voor je:

Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. :)

dat is opzich een goed idee ik heb wel zin om mee tedoen gr koerba1

stuur je zo een vriendenverzoek, nogmeer geintreseerden?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...