Jump to content

Cesar Vialpando


NxRs

Recommended Posts

Tof, dankjewel!

Gelijkspel bij deze missie?! Deed je goed dan ;-)


Ik heb hem net ingeladen, en zie bij de savegames staan de missie Cesar Vialpando.

Alleen als ik de savegame laad, start ik helemaal overnieuw in GTA. ik moet weer beginnen met $0 en de allereerste missie. Heb ik hem dan fout ingeladen of is er iets misgegaan?

#newbie

>>> Door Foreigner97: Dubbelpost samengevoegd; gebruik in het vervolg de Bewerken-knop om nog iets toe te voegen aan een bericht dat je net geplaatst hebt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oh de keer dat ik hem gelijkspeelde had. Ik 1100 punten en toen ik hem won iets van 1600

Edit:

Oh dan kan iemand anders het nog proberen om de missie te halen.

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Als je per se in versie 2 wilt blijven spelen, heb je iemand nodig die ook versie 2 heeft. Iemand die versie 1 heeft zal jouw versie 2 savegames namelijk niet kunnen spelen, en vice versa. Ik vermoed dan ook dat Matthias versie 1 heeft en dat het daarom fout is gegaan. :puh: Je zult dus mogelijk even geduld moeten hebben, omdat er (naar mijn beleving) minder versie 2-spelers zijn dan versie 1-spelers.

Het is ook mogelijk om je game te downgraden als je dat wilt (dan zit jouw game ook in versie 1), maar dan vermoed ik dat je niet veel meer hebt aan je huidige savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de saves converteren als je ze upload op gtasnp.com... V1 naar V2, en vice versa. Probeer het eens...

Dank voor de hulp/tips! De savegame wezen converten op gtasnp.com en hij doet het!

Op dit topic kan dus een slotje :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...