Jump to content

Harrier/Hydra al eerder in GTA V


Dastard

Recommended Posts

Wist niet echt waar ik dit kon zetten. Op de site van Righteous Slaughter 7 kun je een "trailer/gameplay" bekijken. Tijdens één van de laadschermen kun je een Harrier/Hydra zien. Aangezien Righteous Slaughter 7 al in het spel zit, en dus niet geadd is met een DLC ofzo, blijkt het dus dat de Harrier al eerder in GTA V zat, en waarschijnlijk geschrapt was?

Je kunt de harrier zien in bijgevoegde afbeelding. Het is niets speciaals, maar toch wou ik dit delen met jullie! ;)

post-60789-0-61522900-1422199259_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De Hydra zat inderdaad in GTA V, maar waarschijnlijk is het toestel geschrapt in de vroege versie van het spel.

En de Hydra zal terugkeren bij de Heist-DLC. Het zal dezelfde aspecten behouden als z'n voorganger (GTA SA).

Link to comment
Delen op andere websites

De Hydra zat inderdaad in GTA V, maar waarschijnlijk is het toestel geschrapt in de vroege versie van het spel.

En de Hydra zal terugkeren bij de Heist-DLC. Het zal dezelfde aspecten behouden als z'n voorganger (GTA SA).

Heb je eigenlijk de mainpost gelezen? :7
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zat de Hydra inderdaad al in het spel (of toch een vroege versie), in de tweede trailer is namelijk dit te zien:

Hydragtav.jpg

Niet zo duidelijk of gedetailleerd, maar wel eerder een Hydra dan Lazer.

Dus het was inderdaad al geweten, maar ik was alleszins nog niet op de hoogte van dat de Hydra in RS7 zat (of diens content), dus leuk! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zat de Hydra inderdaad al in het spel (of toch een vroege versie), in de tweede trailer is namelijk dit te zien:

Hydragtav.jpg

Niet zo duidelijk of gedetailleerd, maar wel eerder een Hydra dan Lazer.

Dus het was inderdaad al geweten, maar ik was alleszins nog niet op de hoogte van dat de Hydra in RS7 zat (of diens content), dus leuk! :o

Ik denk dat er een hele vloed van Cut Content gaat gevonden worden via de PC versie. Stay tuned zou ik zeggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk, maar al best een groot deel (als het niet alles is) van de gamefiles is al doorzocht geweest door hackers, het is zo dat elke keer updates en hun content worden voorspeld en er zijn inderdaad meerdere voertuigen zo teruggevonden die nooit in de game hebben gezeten, maar misschien dat er nog meer zijn, het kan inderdaad altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...