Jump to content
Dutchy3010

GTAGames Jaarboek 2014 online!


GTAGames Jaarboek 2014 online!

GTAGames.nl afbeelding
Alweer een jaar voorbij, wat is de tijd gevlogen! Nadat de geschiedenis van een forum langer wordt, wordt logischerwijs ook (relatief) meer van deze geschiedenis vergeten. Om dat te voorkomen is in 2006 voor de eerste keer een jaarboek verschenen. Nadat het Jaarboek in 2013 helaas niet werd gepresenteerd, is de jarenlange traditie in ere hersteld. Een team van 10 leden heeft zich ingezet om van het jaarboek wederom een succes te maken. Zo is ook het jaar 2014 vereeuwigd!

Klik hier om naar het Jaarboek te gaan

Met dank aan: 3L1077, Asphyxiated, Bassieboy35, Bierbuikje, Dutchy3010, ERRWINS, Foreigner97, Narukami, Phoenyxar en SpacyColours.

Vergeet ook zeker niet een reactie achter te laten in het reactietopic. Dat is extra leuk voor de leden die eraan meegewerkt hebben.

Voorgaande edities:

Jaarboek 2012

Jaarboek 2011

Jaarboek 2010

Jaarboek 2009

Jaarboek 2008

Jaarboek 2007

Jaarboek 2006

Veel plezier met het lezen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geweldig! Dik respect voor de leden die dit gedaan hebben. "Een jaarboek maken, je moet het maar kunnen." :puh:

EDIT: Ik heb 'm net gelezen, het is zeker een jaarBOEK. Ik was 50 minuten zoet en ik vond het super om te lezen! Je denkt vaak: 'Owja!' En ik had ook vaak waarvan ik dacht dat dat al 2 jaar geleden is. :puh: Vond het super! Ook met het programma werkt lekker. Heb het op de iPad geïnstalleerd en je kan lekker door swipen naar de volgende bladzijde. Ik zag soms wel een foutje zoals ontbrekende namen in bijvoorbeeld awards, maar ik neem jullie niks kwalijk het was gewoon top! :tu:

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...