Jump to content

MCwoodys

Recommended Posts

MC Woodys Motorcycle Club is de naam van de nationale Nederlandse Motor Club. Opgericht door Woody van Dijk.

Deze club support 81 (Hells Angels)

De club werd opgericht op 17 maart 1990 in Amsterdam, Leden van het eerste uur waren vooral ex-militairen die zich, ontgoocheld door hun oorlogservaringen, afkeerden van de burgerlijke normen en waarden.

Om deze crew te joinen en groot te maken. Voeg Woodyvandijk toe President van de club.

Voorwaarden zijn.

*Moter

*Leren Jack met logo op de rug

*Bij online spelen altijd bij crew joinen

Zullen veel evenementen gepland worden. en veel crew figth's

1.President - de leider van de chapter

2.Vice-President - de vervanger van de president bij diens afwezigheid

3.Secretary - secretaris

4.Sergeant at Arms - zorgt voor discipline binnen de club

5.Treasurer - penningmeester

6.Road Captain - Hells Angel die binnen de chapter belast is met het leiden van een rijtoer

7.Member - lid

8.Prospect - aspirant-lid, in afwachting van "full membership" of "the full patch"

9.Hangaround - aspirant-lid, in afwachting van de "prospect"-status

10.Supporter - Free Bikers of zelfs hele motorclubs die geen lid zijn, maar de Hells Angels respect betuigen en deelnemen aan zogeheten "runs", een gezamenlijke motorrit. Deze groep tezamen wordt ook "the pack" genoemd.

Met vriendelijke Groet,

Woody van Dijk

post-142030-0-68188700-1422360671.png

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum!

Graag zou ik je willen attenderen op het volgende:

Dit topic hoort eigenlijk thuis in het Crew & Clans forum. Wij stellen een aantal eisen aan het adverteren van je Crew. Dit is zodat leden niet alleen maar op het forum komen om Crews te adverteren, aan deze eisen voldoe je (nog) niet.

Je voldoet (nog) niet aan de volgende eisen:

  • Je dient minimaal één week geregistreerd te zijn
  • Je dient minimaal 10 posts te hebben

Lees de regels van het Crew forum hier.

Hopelijk zien je we je verder op dit forum en post je een recruitment-topic zodra je aan bovengenoemde eisen voldoet.

Bij dezen sluit ik je topic en verplaatst ik het naar het juiste subforum. Je kunt me een privébericht sturen op het moment dat je aan de eisen voldoet, dan open ik je topic weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...