GTAKevin023 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 (bewerkt) Hey, Ik wil graag in de gta V online topic vragen om een fout van xbox live omdat het met gta Online te maken heeft en daarin is gebeurd. Misschien hebben meer gta V online gebruikers daar ervaring mee. Beste mensen, Ik heb een aankoop gedaan via de gta V store. Ik heb de sharkcard van 15 euro gekocht. Nou kreeg ik een foutmelding van xbox live dat het is mislukt en dat ik het later nog een keer moest proberen. Ik ging het meteen opnieuw proberen en toen kreeg ik een foutmelding over ''belastingen'' bla bla bla. Geen idee wat dat inhoud en ik kan de foutmelding ook nergens terug vinden. Wat nu wel is gebeurd is dat de 15 euro van me saldo is afgehaald en ik een melding kreeg dat de sharkcard werd gedownload. Maar ik ga terug naar Online het het geld ($,-1250000) heb ik niet gekregen. Ik zou niet weten hoe ik dit probleem moet uitleggen aan xbox live als ik ze zou bellen. En het lijkt mij ook te veel moeite voor maar 15 euro (Ben niet echt arm of zo ). Maar toch vind ik het vervelend dat het bij mij is gebeurd en wil ik jullie vragen of jullie hier ervaring mee hebben en of ik iets kan proberen. Ik vraag me namelijk af hoe ik de downloadgeschiedenis kan terug zien. Ik heb een xbox 360, gebruik GEEN creditcard. Heb de saldo via xbox live kaartje van 25 euro. Groetjes, GTAKevin023. Bewerkt: 27 januari 2015 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike0709 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Ik heb op mijn PS3 precies hetzelfde probleem gehad, wel van m'n saldo afgeschreven maar geen geld in-game gekregen. Ik heb eerst contact gehad met PlayStation, dit leverde na een hoop gedoe niets op en ik moest contact zoeken met Rockstar. Na weergave van verschillende dingen zoals een transactie overzicht waar op stond dat ik een kaart gekocht heb, is het nu in behandeling bij Rockstar. Omdat je een Xbox heb, weet ik niet of je ergens een transactieoverzicht hebt maar ik neem aan dat het wel ergens moet staan net zoals op de PlayStation. Via deze link heb ik een aanvraag gedaan bij Rockstar: https://support.rockstargames.com/hc/en-us Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Dus je vind een belletje plegen van miss 5 minuten mogelijk te veel moeite maar een nieuw topic aanmaken en die vol kladderen is beter besteed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Dus je vind een belletje plegen van miss 5 minuten mogelijk te veel moeite maar een nieuw topic aanmaken en die vol kladderen is beter besteed? Ja Inmiddels is het probleem opgelost. Xbox heeft automatisch het geld terug op me account gestoord. Waarschijnlijk kwam de fout vanzelf bij hun in het systeem. Ben blij dat het is opgelost. Haha GolfG60. Alleen een topic was voldoende. Had zelfs niet eens gehoeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.