Jump to content

Xbox live aankoop niet gekregen. Sharkcard gta Online


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik wil graag in de gta V online topic vragen om een fout van xbox live omdat het met gta Online te maken heeft en daarin is gebeurd. Misschien hebben meer gta V online gebruikers daar ervaring mee.

Beste mensen,

Ik heb een aankoop gedaan via de gta V store. Ik heb de sharkcard van 15 euro gekocht. Nou kreeg ik een foutmelding van xbox live dat het is mislukt en dat ik het later nog een keer moest proberen. Ik ging het meteen opnieuw proberen en toen kreeg ik een foutmelding over ''belastingen'' bla bla bla. Geen idee wat dat inhoud en ik kan de foutmelding ook nergens terug vinden.

Wat nu wel is gebeurd is dat de 15 euro van me saldo is afgehaald en ik een melding kreeg dat de sharkcard werd gedownload. Maar ik ga terug naar Online het het geld ($,-1250000) heb ik niet gekregen.

Ik zou niet weten hoe ik dit probleem moet uitleggen aan xbox live als ik ze zou bellen. En het lijkt mij ook te veel moeite voor maar 15 euro (Ben niet echt arm of zo :puh:). Maar toch vind ik het vervelend dat het bij mij is gebeurd en wil ik jullie vragen of jullie hier ervaring mee hebben en of ik iets kan proberen. Ik vraag me namelijk af hoe ik de downloadgeschiedenis kan terug zien.

Ik heb een xbox 360, gebruik GEEN creditcard. Heb de saldo via xbox live kaartje van 25 euro.

Groetjes,

GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op mijn PS3 precies hetzelfde probleem gehad, wel van m'n saldo afgeschreven maar geen geld in-game gekregen. Ik heb eerst contact gehad met PlayStation, dit leverde na een hoop gedoe niets op en ik moest contact zoeken met Rockstar. Na weergave van verschillende dingen zoals een transactie overzicht waar op stond dat ik een kaart gekocht heb, is het nu in behandeling bij Rockstar.

Omdat je een Xbox heb, weet ik niet of je ergens een transactieoverzicht hebt maar ik neem aan dat het wel ergens moet staan net zoals op de PlayStation.

Via deze link heb ik een aanvraag gedaan bij Rockstar:

https://support.rockstargames.com/hc/en-us

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je vind een belletje plegen van miss 5 minuten mogelijk te veel moeite maar een nieuw topic aanmaken en die vol kladderen is beter besteed? :7

Ja :@

Inmiddels is het probleem opgelost. Xbox heeft automatisch het geld terug op me account gestoord. Waarschijnlijk kwam de fout vanzelf bij hun in het systeem. Ben blij dat het is opgelost. Haha GolfG60. Alleen een topic was voldoende. Had zelfs niet eens gehoeven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...