Jump to content

investeren na moord werkt niet?


thebest07111

Recommended Posts

hallo

NA mijn eerste moord op iemand die uit het hotel komt met franklin heb ik aandelen van bilkington gekocht

deze waren toen dacht ik -30 %

maar het is nu een week later in game en ze staan nu op -45% awnneer gaan ze omhoog zodat ik ze kan verkopen.

dus hoelang duurt dat ongeveer

zoals veel mesnen doen

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een beschrijving omtrent de aandelen kan je het beste even op wikigta kijken :). De missie staat daar beschreven en zo ook het een en ander over de aandelen. Ook staan hier de andere assassination missies beschreven.

Je moet juist niet de aandelen kopen van Bilkington(dit is juist de vijand!) maar wel van Betta Pharmaceuticals(het bedrijf waar Lester aandelen in heeft).

(mag dus wel ná de missie zoals lethal hier onder zegt)

Doe daarom het volgende:

Investeer voor aanvang van deze missie met alle drie de hoofdrolspelers je volledige kapitaal in aandelen van Betta Pharmaceuticals op de BAWSAQ-website.

Het maximale rendement dat je kunt behalen op bovenstaande aandelen is 50% en dit wordt bereikt 18 ingame uren na het beëindigen van deze missie. Verkoop al je aandelen zodra je ziet dat deze 50% in waarde zijn gestegen.

Het is nu dus voor jou wel te laat, om bij deze missie winst te gaan maken met de aandelen. Tenzij je nog een savefile hebt van voor de missie, dan kan je het overwegen om de missie opnieuw te doen :)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je de winst binnen hebt van Betta Pharmaceuticals, kan je na die tijd wel op Bilkington investeren, hier heb je nog een guide als je die nodig hebt.

Uiteraard altijd voor die tijd een save maken mocht het zijn dat het mis gaat.

http://www.ign.com/wikis/gta-5/Assassination_Investor

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad, volgens die site die Lethal geeft. Je kan dus na de missie nog weer investeren in Bilkington.

Wel staat daar ook bij dat je een week moet wachten. Je geeft aan dat je nu ongeveer een week wacht, dus misschien moet je nog een paar uren/dagen wachten. Even in je safehouse slapen en telkens checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...