Jump to content

Veel cash geld gekregen van iemand


Mike0709

Recommended Posts

Hi,

In een online game heeft mijn vriendin ineens ruimt een miljoen $ gekregen cash. Er zat ineens iemand bij haar in de auto en ongeveer aan haar vastgekleefd. Ze kreeg ineens veel geld, ze heeft diegene gereport en is naar een andere server gegaan.

Het geld heeft ze gestort, er staat nu dus meer dan een miljoen op d'r bankrekening. Nu lees ik veel over bans etc. die je kan krijgen door dit soort ongein wat andere uithalen, maar wat is nu het beste om te doen? Reporten bij Rockstar? Niks? Wat zijn de risico's?

Kan het wel gaan reporten bij Rockstar maar het geld heeft al een transactie gemaakt van cash naar de bank.

Wat voor tips hebben jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak wordt er niks gedaan met gekregen geld, op zijn extreemst gereset naar haar vorige saldo.

Geglitched geld wordt ook vrijwel niks mee gedaan naar mijn ervaring, ik heb denk ik 5 of 6 miljoen geglitched en ik ben ook nog nooit gereset.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk gezegt dat ze er niet veel aan zullen doen anders hadden ze die persoon die het had gegeven al wel gebant.

misschien zullen ze het geld weer terug afnemen maar dat betwijfel ik ook, koop er gewoon dingen mee die je graag wilt hebben.

dat zullen ze niet afpakken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tijdens de cheat-fase miljarden gehad, en dit kon eigenlijk nooit meer op (PS3).

In het begin nog wel eens zulke figuren aangegeven, maar aangezien het er op een gegeven moment zoveel werden ben ik daar ook maar mee gestopt.

Toen R* er wat aan ging doen hebben ze het geld naar een acceptabeler volume gebracht wat in no-time op kon ;), verder is er niets veranderd.

Alle in tussentijds aangeschaft voertuigen staan nog steeds tot mijn beschikking (zoals: tank, buzzard, etc.)

1 miljoen is nog niet zoveel ;), ik zou er blij mee zijn en uitgeven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik kreeg een keer 81miljoen na paar maanden resette R* mn geld naar 300k maar aangekochte voertuigen, huizen en wapens behield ik wel

Alleen je RSC wordt een beetje Fuck'ed up

Bewerkt: door QustomiZed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...