Jump to content

Garage mods nooit open (Beekers garage) Rank 8


jayant020

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik heb een irritante probleem!

Ik kan namelijk niet mijn auto in GTA 5 Online (PS4) modificeren of verkopen.

Volgens mij moet dit al kunnen als je Rank 3 hebt bereikt/gehaald in GTA ONLINE.

Ik heb inmiddels al Rank 8 en ik zie geen enkel garages in mijn GTA ONLINE MAP (radar) waar ik naar toe kan rijden om mijn auto te verkopen.

Wel is het mij opgevallen dat mijn internet op de ps4 connection verliest met GTA server en dan uiteindelijk naar single mode gaat.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt

mvg

Jay

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan idd zijn dat het aan je internet ligt. Volgens mij was er een manier om je DNS te veranderen zodat je een stabielere connectie hebt met de R* servers. Ik weet echter niet of dat op de PS4 ook kan.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk anders deze pagina! hier staat hoe je je DNS kan veranderen op de PS4 en welke je moet invullen om via Google's servers op die van Rockstar te komen! Hopelijk werkt alles dan een stuk stabieler. Ik weet dat het gaat over hoe je je download speed omhoog kunt halen op je console, maar waar ik op doel is dezelfde procedure.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen enkel auto verkopen.

Ik zie geen 1 garage in mijn ONLINE KAART waar ik naar toe kan rijden.

Als ik er naar toe rijd gebeurd er niks als ik ervoor sta met een auto.

Als een maat van mij dit doet gaat de garagebox open.

Ik kan dan erin rijden (Als hij het voor mij openmaakt) alleen krijg ik dan geen menu om bijvoorbeeld mijn auto te tunen/verkopen.

Volgens mij moeten de garages automatisch open gaan (en in de kaart tevoorschijnkomen) als je rank 3 hebt gehaald/bereikt.

Ik ben nu bij rank 8 en kan nog steeds in geen 1 tuning garage..

wie o wie kan me helpen?

Ik zelf denk dat mijn internet uitviel tijdens het saven van mijn rank up.. vandaar dat hij rank 3 niet heeft opgeslagen als gehaald.. (Ondanks dat ik nu bij rank 8 ben)

Hoe kan je dit resetten zodat alles open gaat tot rank 8?

Alvast bedankt.

Gr

Jay

Link to comment
Delen op andere websites

dit is vreemd, hij zou inderdaad bij rank 3 unlocked moeten zijn.

ik betwijfel dat het aan je verbinding ligt maar het kan natuurlijk geen kwaad om je dns aan te passen.

heb je wel een telefoontje van simeon gehad, voor mij is het al lang geleden maar ik geloof dat hij je op een gegeven moment belt en dat je dan een auto gratis van tracker en verzekering kan voorzien.

als je hem nog niet als contact persoon hebt probeer hem eens te bellen: 611 555 0120 (geen idee of dat zal werken maar je kunt het proberen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...