Jump to content

Players killed vraagje


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Bij me stats in gta online staat dat ik ongeveer 3300 spelers heb gekild.

Maar staan daar ook de deathmatch kills in? Want ik doe nooit deadmatch.

Ik heb 3300 spelers gekild alleen in freeroam.

En hoeveel spelers heb jij gekild? :D

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

meningen daarover verschillen maar iedereen moet het spel spelen zoals ie wilt natuurlijk.

ik zelf schiet nooit als eerste op een speler, zelfs als iemand mij dood en als ie dan niet mij weer probeerd te killen dan laat ik het erbij.

als hij dan weer mij probeerd te killen dan verdedig ik me natuurlijk wel maar als iemand echt altijd iedereen probeerd neer te schieten vind ik persoonlijk niet dat je echt goed bezig bent.

vind die mensen die buiten los santos customs ofzow staan te wachten om mensen neer te schieten of mensen die in een tank of jet iedereen op blazen zelfs maar irritant maar misschien ben ik ouderwets ofzo

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik zoek altijd groepen op om te killen. Of ik join me in een groot gevecht op straat. En af en toe pak ik ook wel een speler die niks doet maar who cares? :puh: Tis gta man, geen minecraft :puh:

Tja, als de speler met iets bezig is, bijvoorbeeld proberen te stunten op een BMX, dan moet je hem gewoon met rust laten. Het is moker irritant als je dan neergeschoten wordt. Of als je een speler's auto opblaast, want dat kost weer tijd voordat je hem terug hebt enz.

Als een speler aan t' niksen, maakt t' moet veel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik zoek altijd groepen op om te killen. Of ik join me in een groot gevecht op straat. En af en toe pak ik ook wel een speler die niks doet maar who cares? :puh: Tis gta man, geen minecraft :puh:

Tja, als de speler met iets bezig is, bijvoorbeeld proberen te stunten op een BMX, dan moet je hem gewoon met rust laten. Het is moker irritant als je dan neergeschoten wordt. Of als je een speler's auto opblaast, want dat kost weer tijd voordat je hem terug hebt enz.

Als een speler aan t' niksen, maakt t' moet veel uit.

Misschien moet ie dan maar in single player gaan spelen of solo multiplayer. Of alleen invite servers? Dat is gewoon het vervelende in online met mensen die je niet kent. Er gebeuren dingen dat je niet wilt. Dan heb je gewoon de kans dat je gepakt word en dan moet je niet achteraf gaan zitten janken.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het echt niet..., waarom zoek je niet gewoon een groep mensen of crew waarin men dat leuk vindt?

Nu leg je jouw manier van spelen op aan anderen die dat misschien niet leuk vinden. Waarom moet iedereen zich aan jouw manier aanpassen ook als ze dat niet leuk vinden terwijl het zo eenvoudig is om een groep te zoeken waar men het leuk vind?

Met alle respect maar je dwingt mensen nu naar een speltype toe dat ze misschien minder leuk vinden omdat jij jouw mening en plezier belangrijker vind dan dat van hun. Terwijl een aanpassing aan jouw kant je gewoon het hele speltype laat spelen dat je zelf wil. Ik zeg niet dat je een egoïstische puber bent... absoluut niet.... maar je komt wel zo op mij over. Helemaal omdat je zelfs vindt dat als jij het spelplezier van een ander (in hun ogen) verpest ze het niet eens vervelend mogen vinden.

Kijk je hebt recht op je mening en op je manier van spelen. Maar dit is mijn mening over mensen die geen rekening met anderen willen houden. Ik ga er dus verder ook niet over in discussie.

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...