Jump to content

Wapens weg


Lorenzo572

Recommended Posts

Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje :puh: (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks :puh: Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje :puh: (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks :puh: Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto :)

Je kan je wapens gewoon weggooien als je ze niet wil.. selecteert wapen op t wapenwiel en druk driehoekje.. dan ben je er voorgoed vanaf. Het wapen valt op de grond, je kan hem dan zelf weer oppakken of je vrienden ook bijvoorbeeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje :puh: (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks :puh: Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto :)

Je kan je wapens gewoon weggooien als je ze niet wil.. selecteert wapen op t wapenwiel en druk driehoekje.. dan ben je er voorgoed vanaf. Het wapen valt op de grond, je kan hem dan zelf weer oppakken of je vrienden ook bijvoorbeeld!

Kan ze niet weggooien....

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje :puh: (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks :puh: Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto :)

Je kan je wapens gewoon weggooien als je ze niet wil.. selecteert wapen op t wapenwiel en druk driehoekje.. dan ben je er voorgoed vanaf. Het wapen valt op de grond, je kan hem dan zelf weer oppakken of je vrienden ook bijvoorbeeld!

Kan ze niet weggooien....

Dat is apart.. speel je ps4? op de ps3 kon dit altijd.. ik heb t de laatste tijd niet gedaan dus zal het vandaag eens proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens mijn Heavy Sniper uitgeleend in Coveted aan een vriend en na het sniper gedeelte ook weer teruggekregen maar toen ik van sessie wisselde was ik 'm kwijt. (PS3)

Weet niet of ze dit inmiddels gefixt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...