Jump to content

Spel start weer bij begin


Broner

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik heb net een PS4 met GTA5 gekocht maar zit met het probleem dat zodra ik de PS4 uitzet ik weer van vooraf aan kan beginnen. Autosave staat ingeschakeld maar ik kan geen save game laden van waar ik het laatst was, ik eindig enkel weer bij het begin.

Hulp is zeer welkom.

Groeten,

Rob

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn meerdere mensen met hetzelfde probleem, maar er is nog steeds geen oplossing.. Probeer eens dit: Settings - application saved data management - saved data in online storage - download to system storage - selecteer uw gta auto save file - download het bestand.

Meer info vind je hier: https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/203822766-GTA-V-saved-data-gone-ps4-

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties. Het blijkt dat je pas na afronding van de eerste missie met Franklin de voortgang kan saven. Een nogal vreemde keuze van de makers, maar ja, het is opgelost :-)

Bij mij savede hij gewoon na de prologue :o
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties. Het blijkt dat je pas na afronding van de eerste missie met Franklin de voortgang kan saven. Een nogal vreemde keuze van de makers, maar ja, het is opgelost :-)

Bij mij savede hij gewoon na de prologue :o

Vreemd dat dit bij mij niet het geval was. Hoe dan ook, de miserie is nu over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...