Jump to content

Leuke goedkope Steam games


KoningJesper

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand nog leuke goedkope games op Steam. Liefst niet al te zware games. Ik hou wel van s and box games, strategie games, creatieve games, bulid games, simulator games en avonturen games :)

Alvast bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook tal van gratis games te vinden op Steam.

http://store.steampowered.com/genre/Free%20to%20Play/?tab=MostPlayed

Zitten wel goede spellen tussen, ik heb zelf aardig wat tijd besteed aan Team Fortress 2 (dat spel is nu gratis, vroeger nog niet ;) ).

Daarnaast is "Garry's Mod" ook een must have game. Met dit spel kan je verschillende, door spelers gemaakte, gamemodes spelen. Wel heb je naast Garry's mod vaak ook nog een ander spel nodig zoals Counter Strike.

Maar als je die twee hebt kan je bijvoorbeeld Trouble In Terrorist Town(ttt) spelen.

In TTT heb je innocents(onschuldigen) en traitors(veraders) als innoncent is het aan jouw de taak om uit te zoeken wie een traitor is. Aan de traitors is het de taak om alle innocents te vermoorden zonder dat jij zelf wordt verdacht. Beetje Wie Is De Mol achtig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok heb nu TF2 al een tijdje, maar kan ik dan GM kopen?

Of dat kan, dat ligt aan je portemonnee :). Gewoon de linkjes volgen in mijn vorige post :). Hier kan je een beetje een idee krijgen wat je met Garry's mod kan: http://gmod.wikia.com/wiki/List_of_Gamemodes .

Maar naast Garry's mod moet je, als je die speciale gamemodes wilt spelen, óók Counter Strike Source hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag toevallig vanavond dat Payday 2 in de aanbieding was. Ik heb me hier toch ook wel aardig mee vermaakt en voor €5,59 is het zeker de moeite waard om het een keer te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...