Jump to content

GTA V Banshee verkocht voor 45,000$


Tommy-Vercetti

Recommended Posts

Jullie kennen vast allemaal nog wel de Bravado Banshee die West Coast Customs had gemaakt voor de promotie van GTA V, en die een tijdje te koop heeft gestaan op Ebay voor 180,000$.

De 56-jarige eigenaresse heeft hem uiteindelijk verkocht omdat haar zoon gaat studeren.

Hij is verkocht voor 45,000$ (Een slordige 29,000 euro)

Wat vinden jullie hiervan? Was de auto volgens jullie meer waard?

(P.S. Ik weet niet of dit topic hier goed staat.)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor had ik zo willen kopen :puh::7 Nee maar even serieus, voor zo een collection item vind ik dti best laag. Maar waarschijnlijk wilde ze m zo snel mogelijk en heeft ze uit "wanhoop" het eerste, beste bod geaccepteerd

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, bedenk maar zo dat de meeste GTA fans niet zomaar even 180,000 dollar neer kunnen tellen, dus ik had van te voren wel kunnen vertellen dat ie voor dat bedrag niet zou weg gaan.

Het probleem van de Banshee is dus, je verkoopkring is relatief klein, want een Viper fan wilt deze niet, en het volk dat hem wilt heeft het geld niet.

Niet iedereen kan een V10 met een 8,3 liter motor onderhouden, die overigens in de stad ongeveer 1 op 4 loopt.

Bij schade ben je gelijk een hoop geld kwijt omdat alles uniek is, en dus niet zomaar iets anders gemonteerd kan worden*.

Ook daar zit het probleem in, iedere wagen die heftig aangepast is, is niet zoveel geld waard.

Beter gezegd, in veel gevallen is een gemodificeerde wagen minder waard dan een originele, daar is gewoon veel meer vraag naar.

Alhoewel de buitenkant er erg gaaf eruit ziet, ziet het carbon paneel aan de binnenkant er weer heel goedkoop uit en amateuristisch gemaakt.

Radio ligt totaal niet vlak, ventilatie roosters zijn weg voor niks, ze hadden het beter origineel kunnen laten naar mijn mening.

Ook het geluid systeem vind ik persoonlijk niks, zo'n auto moet het hebben van zijn motor geluid, niet van subwoofers.

Naar mijn mening, moet mevrouw al lang blij zijn met de 45,000 dollar, ze heeft de wagen ook maar gewonnen.

Als ze het college geld van haar zoon al had liggen, heeft ze nu 45,000 dollar bespaard, en als ze het niet had heeft het ervoor gezorgd dat haar zoon überhaupt naar college kan.

*Bijvoorbeeld dit, beide koplampen hebben vocht erin zitten, dit zou hier niet zo gauw door de APK komen.

Maarja, hoe repareer je dit en hoe hebben ze dit gemaakt, en als je het sloopt, kost het (grof) geld om het weer te laten maken.

grand-theft-auto-banshee-is-for-sale-on-ebay-photo-gallery_5.jpg

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij echter niet zoveel uit voor hoeveel zo'n auto verkocht is. Ieders mag het zelf weten.

Maar zo'n mooie auto is normaliter veel meer waard dan 29.000 euro.

Waarde betekend veelal niets meer dan 'wat de gek ervoor geeft', ik kan mijn auto ook een waarde geven van 1 miljoen euro, maar dat is de waarde die ik hem geef.

Als mensen er slechts 10 euro voor willen geven, en ik verkoop hem ervoor, dan is zijn waarde slechts 10 euro, en niet 1 miljoen euro.

Te bedenken, de goedkoopste Dodge Viper Coupe van 2006 die ik zo te koop zie staan, met 16.000 miles op de klok, kost 47.000 dollar.

Dus wat dat betreft heeft ze geluk, veel ernstig verbouwde wagens verkopen slecht en het geluk is dat de verbouwde wagen nog iets van geschiedenis heeft wat hem interessant maakt.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...