Jump to content

FUT Hybrid Contest [Stemtopic]


Votair

Recommended Posts

Hoofdtopic

De deelnemers van ronde 1 moeten stemmen via PB. De overige leden, mogen het in het stemtopic doen. Vul dit lijstje in:

1.

2.

3.

4.

Opdracht Ronde 1 was: Maak een BPL team, zonder verdere verplichtingen.

Inzendingen Ronde 1:

Inzending 1:

2pry3uo.png

Inzending 2:

msg-70264-0-53503400-1424703840.png

Inzending 3:

wagab7.png

Inzending 4:

2z5966h.png

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

1. Inzending 1.

Dit team is toch wel het beste. Het heeft snelle backs en sterke centrale verdedigers. Een goede keeper en snelle buitenspelers. En ook de aanval is snel genoeg en kan goed schieten. Ook is dit team naar mijn mening het creatiefst gemaakt. Leuk gedaan :tu:

2. Inzending 2.

Dit is natuurlijk ook een erg goed team. Het kent bijna geen zwaktes en heeft gewoon op elke plek één van de best mogelijke spelers. Het team is echter wel wat minder creatief dan inzending 1. Daarom heb ik dit team op twee gezet.

3. Inzending 4.

Dit is natuurlijk ook een erg goed team, maar heeft wel een zwakte. Het is niet handig om Di Maria op CM te zetten. Hij kan namelijk niet goed verdedigen. Wat dus betekent dat tegenstanders makkelijk aan die kant passeren. En ook omdat je Verthonghen aan die kant hebt gezet en niet Kompany is de rechter kant een stuk minder goed dan de linker kant.

4. Inzending 3.

De aanval van dit team is erg sterk en zal dus ook voor veel doelpunten zorgen. Ik vind alleen je middenveld een stuk te aanvallend. Je speelt namelijk met twee CM's die niet zo goed kunnen verdedigen. Ook denk ik dat Terry net te sloom is om hem te kunnen gebruiken.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

1.

Zelf zou ik het team nooit zo maken. Verder heb ik er weinig over te zeggen

2.

Ik zou het ongeveer zo maken. Matic zou ik zelf nooit doen.

3.

Creatief. Maar silva op cm? Dat lijkt mij niet heel handig

4.

Deze is ook super goed. Bijna op elke plek de beste. Aguero vind ik beter dan DC.

En Crazy-Ghost,

Je speelt namelijk met twee CM's die niet zo goed kunnen verdedigen. .

Toure kan verdedigen. Di maria niet. Fernandinho kan ook verdedigen. Ik gebruikte hem zelf ook en hij is super goed. Bekijk je niet op de stats ;)

Toch stem ik op 2.

Volgorde:

2

4

3

1

Bewerkt: door Together
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...