Jump to content

Muis probleem W-8 Sanandreas


P.ZAAL

Recommended Posts

De muis werkt in San Andreas niet,

Ik kan me muis wel bewegen in het menu maar kan er niet mee klikken.

In het spel doet die helemaal niks.

Ik heb van alles al geprobeerd.

Pauze menu aan en uit klikken.

Muis drivers bij gewerkt,

Spel meerdere malen herinstal,

Compliteits modus kan ik vreemd genoeg niet aanklikken.

Dat DDL bestand kan ik niet wijzigen, geeft die aan dat ik er geen toestemming voor heb,

Ik heb Windows 8.1 64BIT.

Krijg er een punthoofd van dit gedoe :@

Iemand een oplossing voor me??

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook soms last van, wat ik doe is gewoon ESC drukken en dan weer resume, en dit vaak herhalen. Op een gegeven moment deed de muis bij mij het weer. Wel na 10x ESC>resume te hebben gedaan :7 Omslachtig en vervelend, maar het werkte bij mij.(zit ook op w8.1)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je moet doen is even uit de game gaan (Alt-Tab) en het taakbeheer openen. Zoek gta_sa.exe en klik er met de rechtermuisknop op. Kies dan voor 'Ga naar Proces'. Klik nu met de rechtermuisknop op het proces en kies dan voor 'Affiniteit instellen'. Vink alle processors uit, behalve eén. GTA SA is ondertussen al 10 jaar oud en geeft nogal wat problemen met multi-core processors.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: speel je via Steam? If so, probeer eens shift+tab (die dan de overlay opent) te doen. Kan zijn dat die overlay zichzelf openstelt bij het opstarten van het spel en dan de muisbeweging verhindert.

Ten tweede: download DINPUT8 (http://www.mediafire.com/download/v6yyh6euo1da3vl/DINPUT8.rar). Open de folder met een programma zoals WinRAR of WinZIP, en sleep DINPUT8.dll naar je installatielocatie van San Andreas.

Laat me weten of het werkt. Success!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt.

Ik heb de no cd patch eroverheen gegooid en nu kan ik de Compliteits modus wel gebruiken.

Ik heb het spel ook op 1 proces gezet,

Het werkt nog niet helemaal 100% want met opstarten moet je paar x de menu naar voren halen.

Nog bedankt voor de tips en trucs :Y

Zo en nu tijd voor GTA Samp :tu:

TOT GTA :bier:

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...