Jump to content

[RADEN] Hoeveel GB word de heist update op next-gen en old/current-gen


Malinia

Recommended Posts

GolfG60 je voorspelling is wel heel gedurft.. Ik denk persoonlijk dat het minder als 23 bytes groot zal zijn.

Nee.. even zonder dollen. Ik reken er wel op dat dit flink wat ruimte met zich mee zal brengen omdat er naast de heists ook die nieuwe mogelijkheden in de free roam bij zitten etc. Snap ook niet waarom Sony en ook Microsoft steeds meer inzetten in digitale verkoop maar tegelijkertijd een HDD van 500GB standaard meeleveren. Als je dan drie of vier spellen hebt plus wat updates en DLC zit die helemaal vol als je een beetje pech hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier allemaal grote getallen voorbij komen, maar ik denk dat GolfG60 met zijn niet serieuze reactie nog het dichtste bij komt. Het programma zelf van GTA5 is namelijk maar circa 45 MB groot. Wat het spel zo groot maakt zijn textures, objecten maar vooral ook vooral de audiofiles.

Afhankelijk van hoeveel voertuigen, wapens, gebouwen en andere audio (muziek, maar ook mensen die spreken) er wordt toegevoegd begint de update pas groot te worden. Ik verwacht dan ook dat hij niet groter zal zijn dan een paar honderd MB en dat de meeste deze update redelijk snel kunnen downloaden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...