Jump to content
Joriz

IGN: "De GTA Online Heists zijn spectaculair!"


Zoals altijd heeft IGN weer het voorrecht gehad om als eerste kennis te maken met iets fantastisch nieuws. Deze keer hebben ze bij Rockstar Games nu al de Grand Theft Auto Online Heists te mogen spelen. in een maar liefst 30 minuten lange video vertellen ze hoe hun ervaring was om deze fantastische nieuwe en gratis uitbreiding voor GTA Online te spelen.

De mannen van IGN bespreken de heists

Teaser Trailer van de Heists

Ze hebben dus kennis mogen maken met een van de vijf missies en speelde de heists met de titel Raid on Humane Labs. Hiermee was maar liefst $540,000 mee te scoren!

Al is een van de spelers wel de leider en dient deze veel geld voor te schieten. Als leider krijg je aan het eind als alles goed gaat ook het meeste geld. De drie andere spelers krijgen bij elke job een klein beetje. Als criminelen is het dus ook belangrijk dat je elke speler op waarde schat en het geld op een eerlijke wijze verdeeld.

med_gallery_1_164_531902.jpg

Een flinke voorbereiding is nodig voor een overval!

med_gallery_1_164_283155.jpg

Kleding beschermd je maar maakt je ook trager

De mannen van IGN moesten voor Raid on Humane Lab vijf voorbereidingsmissies spelen en ook nog is de daadwerkelijke heists doen. Hiermee waren ze maar liefst 3 uur bezig! De heists is dus niet iets was je even in een paar seconden doet, maar deze uitbreiding zorgt dus blijkbaar voor vele uren extra gameplezier. Dat mag ook wel want we wachten ondertussen meer dan 18 maanden op de heists.

In een van de missies moesten ze onder andere de Hydra straaljager jatten (zie trailer hieronder) waarbij bij iedereen zeer toepasselijk het nummer

op de radio was te horen. smile3.gif

De Heists trailer

Nu wil ik natuurlijk niet te veel verklappen (daarvoor kan je het volledige artikel op IGN lezen), maar als we IGN dus geloven wordt de heists de beste uitbreiding tot nu toe. Al weten we gelukkig al een heleboel zal de komende dagen nog meer over de heists bekend worden gemaakt die we dan eindelijk op dinsdag 10 maart 2015 kunnen gaan spelen!

Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor nog meer feitjes en informatie over de GTA Online Heists! Daarnaast hebben we volgende week dinsdagavond een livestream! blij.gif

Bron: IGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat verstaan we onder: " Al is een van de spelers wel de leider en dient deze veel geld voor te schieten."? 1.000, 100.000, 1.000.000? Dit vraag ik me wel al even af.. Misschien dat iemand hier het me weet te zeggen ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alsof het oordeel van IGN betrouwbaar is :7 IGN beoordeelt dingen op basis van populariteit, niet op gameplay. Leuke website voor consoleplebs met 2 hersencellen maar voor de rest van de wereld een enorme tijdverspilling.

0o5ao.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heists, yes! Ik weet nog dat er toen in oktober geruchten over gingen, maar hij is nu eindelijk hier!

Alhoewel ik het dan wel op de xbox360 moet spelen ipv de PC versie, het wordt geweldig!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ah kijk, da's dus mooi nieuws. Grotendeels vond ik het niet erg toepasselijk dat ze geen gameplay-stukjes lieten zien van de Heists.

Toch zal ik daarna wat meer gaan gamen, want 'k heb het zoal gelezen. En enigszins zijn de Heists erg tijdrovend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me dan eindelijk af voor de mensen die geen 3 uur achter elkaar kunnen gamen. Hoe zit dat eindelijk ?

Aangezien het vijf voorbereidingsmissies bevat en daarna nog de daadwerkelijke heists hoop ik dat je dus tussentijds kan stoppen en later verder kan gaan. Al denk ik dat als je wat ervaring hebt wel sneller door alle heists heen komt.

Totaal zijn er dus 30 'missies' (5 voorbereidingen en een afsluiter). Met wat snel rekenwerk zorgen de heists dus voor zeker 15 uur aan unieke nieuwe gameplay die vast ook nog in diverse combinaties speelbaar is. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ok. Mooi :) Maar alleen dat een heist 3 uur kan duren vind ik minder want ik game nooit zolang. Vind het leuk om een uurtje te spelen en dan ga ik weer iets anders doen. Hopelijk overdrijven ze daar over en is een heist wel iets korter dan 3 uur :puh: Anders is het niks voor mij. Misschien dat ik dan een paar heists heb gedaan maar niet zoveel als andere spelers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...