Jump to content
Joriz

Nieuw radiostation 'The Lab' komt naar GTA5!


gallery_1_5_24184.jpg

Rockstar Games heeft zojuist bekend gemaakt dat The Alchemist & Oh No een nieuw radiostation naar Grand Theft Auto V gaan brengen. Oh No en The Alchemist maakte al eerder de ingame muziek van GTA5 die je tijdens de missies hoort. Nu komen ze dus met het gloedje nieuwe radiostation met de naam The Lab naar het spel. Tevens zal de muziek als album worden uitgegeven op o.a. CD, Spotify en iTunes onder de naam The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos. Dit album zal op 21 april digitaal komen.

Het radiostation The Lab zal niet uit slechts een genre bestaat maar een brede selectie heeft aan nieuwe (gesampelde) muziek waaronder van Earl Sweatshirt, Little Dragon, Phantogram, Freddie Gibbs, Popcaan, Killer Mike, Tunde Adebimpe en Samuel T. Herring (from Future Islands).

De muziek zal debuteren in de PC versie van Grand Theft Auto V op dinsdag 14 april 2015. Onduidelijk is op moment van schrijven of de muziek ook naar de consoles komt. De muziek zal ieder geval selecteerbaar worden in de PC versie van het spel tussen de andere radiostations. Daarnaast lijkt het dat Rockstar Games nog meer plannen heeft voor de toekomst qua muziek en radio!

Waarschijnlijk blijft het dus niet enkel bij The Labs maar zullen de komende tijd nog meer (muzikale) uitbreidingen komen voor Grand Theft Auto V en GTA Online!

Een van de nummers die op het radiostation te horen is het nummer Play it Cool. De komende weken zal nog meer informatie worden bekend gemaakt over dit radiostation!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben ik de enige die de muziek echt *** vind? :$

Nee. xD

Ik begin ook langzamerhand dat eentonige muziek zat te worden.... :duh:

Ben ook geen fan van de muziek :{

radio staat nu altijd uit..

Anyway,

Hopelijk komt het ook naar de PS3 en Xbox360. Ookal vind ik de muziek niet echt wat, het is tenminste een keer weer wat anders :)

(Wat zou het verschrikkelijk moeten zijn om in een stad te wonen waar altijd maar dezelfde muziek is :7 )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die de muziek echt *** vind? :$

The Alchemist is een van mijn favoriete producers in het hip-hop wereldje. Hij maakt een stel piemelstijfmakende beats hoor! Ik kan me wel voorstellen dat je het natuurlijk helemaal niks vind als hip-hop/rap niet jouw ding is.

Ik hoop trouwens sowieso al tijden op vernieuwende radiozenders in GTA games. De meeste radiostations ben je na een maandje spelen ook wel weer zat. Ik vind dit een stap in de goede richting, en ik hoop dat updates als dit vaker gaan komen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die de muziek echt *** vind? :$

The Alchemist is een van mijn favoriete producers in het hip-hop wereldje. Hij maakt een stel piemelstijfmakende beats hoor! Ik kan me wel voorstellen dat je het natuurlijk helemaal niks vind als hip-hop/rap niet jouw ding is.

Ik hoop trouwens sowieso al tijden op vernieuwende radiozenders in GTA games. De meeste radiostations ben je na een maandje spelen ook wel weer zat. Ik vind dit een stap in de goede richting, en ik hoop dat updates als dit vaker gaan komen!

Zou leuk zijn, alleen we moeten wel rekening houden dat elk nummer wat zij toevoegen ook weer geld kost.. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou leuk zijn, alleen we moeten wel rekening houden dat elk nummer wat zij toevoegen ook weer geld kost.. :puh:

Klopt, de rechten van muziek kosten niet niks. Maar ik denk dat een bedrijf als R* genoeg financiële middelen heeft om een dergelijk idee werkelijkheid te maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Interessant. Ik vind de banner trouwens ook wel zeer artistiek, een leuk ideetje.

Het is niet dat er weinig zenders zijn in V (het radiowiel is nu al lastig om bedienen soms) maar de willekeur in track-keuze zorgt soms voor snelle herhaling. Maar ik vind de extra zenders verder wel een leuke manier om de game ietsje diepgaander en uitgebreider te maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...