Jump to content
Joriz

Commandoflauge maakt fictieve actie-comedy in GTA Online!


De heren van Commandoflauge zijn weer super bezig geweest in GTA Online! Al een aantal maanden maken ze allerlei grappige en mooie filmpjes. Deze keer hebben ze een trailer gemaakt van de fictieve actie-comedy film Villains. Het plot zit geniaal 'slecht' in elkaar dat het zo van de makers van Holywood films als 22 Jump Street of The Interview kan zijn.

De superhelden van de Commandoflauge film zitten namelijk zonder werk aangezien elke burger in Los Santos wordt beschermd door een securetron-chip in hun lichaam, waardoor burgers niet meer door slechteriken kunnen worden aangevallen. Je ziet het al, de superhelden zitten zonder werk. Op actiecomedy wijze wordt dit probleem aan chaos en geweld natuurlijk opgelost. puh2.gif

Het blijft mij echt verbazen wat voor filmpjes er nu al allemaal kunnen worden gemaakt via de consoleversie van GTA5. Het zal niet meer lang duren voordat we op de PC met de Rockstar Editor nog makkelijker filmpjes kunnen maken, die hopelijk nog genialer zullen zijn, al zijn de filmpjes van Commandoflauge zeer lastig te overtreffen. thumbsup2.gif

Ben je ook een leuk GTA of R* nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Briljant weer.

Het blijft mij echt verbazen wat voor filmpjes er nu al allemaal kunnen worden gemaakt via de consoleversie van GTA5. Het zal niet meer lang duren voordat we op de PC met de Rockstar Editor nog makkelijker filmpjes kunnen maken

Precies dat, ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...