Jump to content
Joriz

De GTA Online Heists zijn eindelijk uit!


We hebben lang moeten wachten, misschien wel te lang. Daar plaagt Lester je ook mee zodra je Lester bezoekt voor informatie over de eerste Heists. Dat we meer dan 500 dagen hebben moeten wachten is misschien vervelend, de mensen die bij Rockstar Games werken zijn namelijk perfectionisten. Daarom duurde het ook zo lang voordat we eindelijk deze update te zien krijgen. Maar zoals altijd met Rockstar Games wordt het lange wachten beloofd. De update heeft veel meer dan slechts een paar simpele kraakjes bij de bank!

Voor deze update moet je maar liefst 4,75 GB (next-gen) of 1,5 GB (old-gen) aan nieuwe bestanden downloaden. In de update zit veel verstopt wat je direct zal opvallen bij het opstarten van GTA Online.

Op dit moment ben ik druk bezig met het spelen van de tutorial heists op de Fleeca bank. Deze mag je eerst met twee spelers spelen. Hierin maak je kennis met alle mogelijkheden. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben hoe Rockstar Games dit voor elkaar heeft gekregen. Terwijl ik zal te rijden moest MikeQudel een hack puzzel uitvoeren en terwijl de ene orde houd moet de ander een kluis open boren. Hierdoor heeft altijd wel iemand te doen. Ook merkte ik hoe belangrijk een headset is, niet alleen om dingen te bespreken, maar ook voor de gezelligheid. Speek dus af met andere mensen van dit forum (die je kent) en je zult zeker gezellige avondjes met de nieuwe Heists hebben. Uiteindelijk speelde ik met veel falen in deze tutorial toch $169.000 bij elkaar, terwijl deze tutorial heists dus veel korter duurt.

Aangezien ik de heists verder ook nog verder moet spelen heb ik pas een kleine, maar fantastische indruk gehad. De volgende nieuwe dingen heb ik ook ontdekt:

Nieuwe Voertuigen

Deze update bevat een hoop nieuwe voertuigen. Het lijkt er op dat je een groot deel hiervan tijdens de heists moet vrijspelen. Zo ver ik kan zien heeft de update meer dan dien nieuwe voertuigen waaronder de volgende:

  • Canis Seminol
  • Vapid Guardian
  • Dinka Enduro
  • Karin Kuruma
  • Karin Kuruma (Armored)
  • Mesa
  • Karin Techical
  • Savage
  • Valkyrie
  • Principe Lectro
  • Mammoth Hydra Straaljager
  • JoBuilt Velum 5-Seater
  • Lampadati Casco

Opvallend is dat er dus geen Hunter helikopter is, maar dat dit dus blijkbaar de Savage is die er heel anders uit ziet. Enkele van de nieuwe voertuigen heb ik in beeld gebracht.

Apocalypse now naspelen kan nu ook

puh2.gif

Wissel van mode in de Hydra met peiltje naar rechts op je d-pad



De Lectro motor heeft een Nitro turbo functie

:)

Meer nieuw bij de Heists

Wat me meteen opviel en ook in de update notes staat is dat dit een enorme lijst aan nieuwe dingen zijn. Zo zijn er dagelijkse uitdagingen in freeroam, zijn er 40 nieuwe awards en 9 nieuwe achievements beschikbaar. is er vele nieuwe kleding beschikbaar. Tevens zijn diverse details veranderd. Je garage heeft nu in vel gevallen een andere deur en de kamer waar eerst je computer stond kan je nu je heists voorbereiden en heeft een ander interieur.

Enige wat eigenlijk ontbreekt zijn nieuwe wapens. Alleen een nieuw seinpistool heb ik in het spel ontdekt.

De Heists update is nu gratis beschikbaar. Voor het spelen van de Heists moet je minimaal level 12 zijn en heb je tevens drie andere spelers nodig. Als je crew leider wilt zijn heb je tevens een high-end apartment nodig om de heist te organiseren. Andere Nederlandse en Belgische spelers om mee te spelen kan je vinden via het GTA Online meeting-forum of door je aan te melden bij een GTA Online Crew! smile3.gif

Mocht je niet kunnen spelen kan je vanavond ook vanaf 20:00 meekijken in onze

, Daarnaast zal de komende tijd nog veel over de Heists in het nieuws, op ons forum en op WikiGTA voorbij komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind de hydra niet in singelplayer. De helekopters ook niet hoe unlock je ze in singeplaye?

Ze zijn niet in singleplayer vanwege een glitch/bugg. Aldus, GTAForums.com.

Zelf ook al gemerkt. Krijg een melding dat nieuwe autos etc beschikbaar zijn in je garage enz. Als ik daar kijk, dan is er niets nieuw. Behalve in mijn Hangar, daar staat ineens een Titan met een andere kleur (Heb nooit een Titan gestolen ofzo)..

Denk maar wachten op een patch... :(

De heists zijn wel tof tho! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

oh... wat een lol... :7 heb er zin in.

er is alleen 1 dingetje wat ik niet hoop, en dat is dat de Hydra (incl. bewapening) in free-roam voor gaat komen.

En daarbij kunnen de terroristjes onder ons hun lol op met de Karin Technical :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de hydra niet in singelplayer. De helekopters ook niet hoe unlock je ze in singeplaye?

Ze zijn niet in singleplayer vanwege een glitch/bugg. Aldus, GTAForums.com.

Zelf ook al gemerkt. Krijg een melding dat nieuwe autos etc beschikbaar zijn in je garage enz. Als ik daar kijk, dan is er niets nieuw. Behalve in mijn Hangar, daar staat ineens een Titan met een andere kleur (Heb nooit een Titan gestolen ofzo)..

Denk maar wachten op een patch... :(

De heists zijn wel tof tho! :)

Ik heb wel ineens de enduro en coquette classic in m'n garage in singleplayer, was de vorige keer nog niet. Alleen als ik die nu selecteer dan verdwijnt er een auto. :vp: je kan nu dus nog maar 3 autos saven. en bij de hangaar en helipad ook spullen kwijt.

Bewerkt: door madviper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...