Jump to content

opeens level 1 online


B_Blaak

Recommended Posts

ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart.

ben je hackertje
Link to comment
Delen op andere websites

ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart.

ben je hackertje

Als hij dat was had hij zo weer zijn level :7
Link to comment
Delen op andere websites

ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart.

ben je hackertje

Wat een stomme vraag :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart.

ben je hackertje

Wat een stomme vraag :7

??
Link to comment
Delen op andere websites

ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart.

ben je hackertje

Als hij dat was had hij zo weer zijn level :7

#REKT

Ik zou trouwens een ticket sturen naar Rockstar en kijken wat ze te zeggen hebben erover. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eventueel als je deze mogelijkheid hebt om je account te openen op een andere console. Dan zou je daar weer je account kunnen synchroniseren als je daar geen level 1 bent. Zou misschien kunnen lukken, maar ticket sturen naar R* is ook een optie. Kleine kans dat je dan überhaupt antwoord krijgt. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...