Jump to content
Joriz

GTAV PC trailer komt pas later deze week!


med_gallery_1_164_883903.jpg

Trevor: "Jij! Ja jij! Jij moet nog even wachten!"

Vorige week kondigde Rockstar Games aan dat we deze week een trailer krijgen te zien voor de PC versie van Grand Theft Auto V. Normaal gesproken zet Rockstar Games altijd op dinsdag om 16:00 (Nederlandse tijd) belangrijk nieuws online.

Echter heeft Rockstar Games net online gezet dat het album The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos vanaf nu op iTunes reserveerbaar is. Op dit nieuwe album, dat op 21 april op iTunes, CD en vinyl uitkomt, is nieuwe muziek van het nieuwe radiostation The Lab te horen. Dit radiostation debuteert op 14 april met de PC versie van Grand Theft Auto V.

Het radiostation The Lab zal uit muziek van The Alchemist & Oh No bestaan met daarbij een brede selectie heeft nieuwe (gesampelde) muziek waaronder van Earl Sweatshirt, Little Dragon, Phantogram, Freddie Gibbs, Popcaan, Killer Mike, Tunde Adebimpe en Samuel T. Herring (from Future Islands).

De muziek zal dus debuteren in de PC versie van Grand Theft Auto V op dinsdag 14 april 2015. Onduidelijk is op moment van schrijven of de muziek ook naar de consoles komt. De muziek zal ieder geval selecteerbaar worden in de PC versie van het spel tussen de andere radiostations. Daarnaast lijkt het dat Rockstar Games nog meer plannen heeft voor de toekomst qua muziek en radio!

Nu dus terug naar de beloofde GTA5 PC trailer. Deze video komt dus blijkbaar vandaag niet aangezien het al 16:00 is geweest. Morgen lijkt het me ook sterk als de trailer uitkomt (iets met 1 april). Hieruit kan ik concluderen dat op zijn vroegst de trailer dus pas op donderdag online komt.

Tot nu toe moeten de PC gamers dus even geduld hebben. Al staat nu gelukkig dinsdag 14 april wel vast als de lanceerdatum van Grand Theft Auto V voor op de PC!

UPDATE: Rockstar Games heeft zojuist bevestigd dat de GTA5 trailer op donderdagmiddag om 16:00 (Nederlandse tijd) online zal komen!

De trailer zal speciaal tevens in speciale 60 beeldjes per seconden versie online worden gezet die kan worden bekeken in de nieuwste browsers! Donderdagmiddag komt dus een trailer die zoals in het onderstaande voorproefje te zien is ook explosief is.

gallery_1_5_998.jpg

Bron album: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze kunnen beter de trailer uitstellen als het spel nog eens uitstellen voor de pc-gamers.

Wat betreft de muziek...die mogen ze van mij op de pc houden :7

Ik ben wel benieuwd ofdat Spotify samen kan met GTA5 op de PS4, aangezien ze Spotify hebben toegevoegd aan de playstation.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi die nieuwe radio! Zou mooi zijn als de console versies ook weer meer muziek zouden krijgen wordt nou wel flauw van die muziek.

Trailer uitstellen dat is dan wel weer jammer. Precies zoals dragon_rage zegt: zolang ze de trailer maar uitstellen en de gewone game niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze kunnen beter de trailer uitstellen als het spel nog eens uitstellen voor de pc-gamers.

Ik heb nergens gezegd dat het in het nieuwsbericht dat er iets is uitgesteld. Enkel gemeld dat de trailer pas later deze week komt.

Normaal gesproken heeft Rockstar Games maar één groot nieuwsbericht per dag (vooral op dinsdag is groot nieuws). Aangezien ze op 16:00 dus met een nieuwsbericht over iTunes kwamen kon ik concluderen dat de trailer pas later zou komen, want er stond geen trailer online om 16:00.

Al heeft R* soms ook groot nieuws op woensdag, donderdag of vrijdag (weekend en maandag komt bijna nooit voor) is dit dus meestal op dinsdag om 16:00.

Het bovenstaande nieuwsbericht was enkel gebaseerd op mijn conclusies en mening als (jaren lang) fan en was dus geen bevestiging van R* of wie dan ook. Mocht ik verwarring hebben veroorzaakt. Dan daarvoor mijn excuses.

Inmiddels heb ik de informatie aangevuld met officiële informatie. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze kunnen beter de trailer uitstellen als het spel nog eens uitstellen voor de pc-gamers.

Ik heb nergens gezegd dat het in het nieuwsbericht dat er iets is uitgesteld. Enkel gemeld dat de trailer pas later deze week komt.

Normaal gesproken heeft Rockstar Games maar één groot nieuwsbericht per dag (vooral op dinsdag is groot nieuws). Aangezien ze op 16:00 dus met een nieuwsbericht over iTunes kwamen kon ik concluderen dat de trailer pas later zou komen, want er stond geen trailer online om 16:00.

Mijn excuses :7, wilde het niet doen overkomen dat jij dit gesteld hebt. Zo interpreteerde ik het.

Zo zie je maar dat miscommunicatie zeer snel kan gebeuren zonder enig opzet :7

ps.... Dat is wel een heel mooi screenshot onderaan je bericht. Helaas heb ik geen pc hiervoor :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou ik ben benieuwd. Dat plaatje van de Paleto Score verklapt al wat van de trailer, en dat ziet er gaaf uit. Maare...hoeveelste trailer is dit al voor gta V? De 10e? :7:puh:

Voor de PC de eerste voor zover ik me herinner.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...