Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V PC Trailer Online!


Daar is hij dan een spectaculaire nieuwe Grand Theft Auto V PC trailer! Zoals je kunt zien wordt het lange wachten beloond. Met een goede PC ziet Grand Theft Auto V er dus super fantastisch uit!

Het muzieknummer achter de trailer is opgebouwd uit samples van ingame Grand Theft Auto V muziek en bevat zang van MNDR en Killer Mike. Het nummer heet Lock & Load. Meer informatie over het muzieknummer en de volledige versie van het nummer is te vinden op de website van RollingStone magazine. Dit nummer zal met de release van de PC versie zijn te horen op het nieuwe radiostation The Lab. smile3.gif

UPDATE: De trailer is vanwege de hoge resolutie en de 60fps nogal groot. Je moet dus even wachten tot de trailer op je PC is geladen omdat hij zo groot is en tevens zoveel mensen hem willen zien. puh2.gif

Op dinsdag 14 april 2015 komt Grand Theft Auto V naar de PC. In de komende dagen zal nog meer informatie bekend worden gemaakt over de PC versie.

Bron: Rockstar games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt de details. Alleen al die schoenen. Vraag me af of het überhaupt in de originele versie zat of dat deze versie nog zo veel meer details heeft.

Ondanks dat ik het verhaal natuurlijk al helemaal heb gespeeld ga ik het spel zeker ook op de PC spelen. Mijn PC komt net bij de aanbevolen systeemeisen uit dus hopelijk kan ik het op medium spelen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat ziet er inderdaad gelikt ui, als je er de pc voor hebt om hem zo te spelen.

Alleen vraag ik mij af of het na even spelen nog opvalt.

Met de ps4 zie ik het eigenlijk al niet meer. En moet ik er af en toe zelf bij stil gaan staan om op de details te letten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze trailer is eigenlijk een voorbeeld voor trailers, laten zien hoe mooi de game is en wat je allemaal kan doen! Mooie trailer\

Dat ziet er inderdaad gelikt ui, als je er de pc voor hebt om hem zo te spelen.

Alleen vraag ik mij af of het na even spelen nog opvalt.

Met de ps4 zie ik het eigenlijk al niet meer. En moet ik er af en toe zelf bij stil gaan staan om op de details te letten.

Ik heb de recommended specs :tu: :tu: Maar wat je zegt klopt natuurlijk wel, je hebt het op een gegeven moment niet meer door.. Dan is het misschien een optie om terug te switchen naar je old-gen om te kijken hoe lelijk de game was (natuurlijk nog steeds hartstikke mooie game, ook op de old-gen, maar vergeleken met next-gen, bagger! :D)

Wordt een topgame!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik soms doe is gewoon rondrijden met de fiets of scooter en dan genieten van de reclamebordgrappen. Of lekker naar Mount Chiliad en dan een wandeltocht. Bij de 360 versie deed ik dat al, maar nu zeker. Ook lijkt het me heerlijk op met die drugs als meeuw rond te vliegen en te kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er helemaal prima uit verder, maar in principe betalen de PC-gamers zometeen de volle pond voor een game die al 2 jaar oud is en niet echt iets nieuws heeft ten opzichte van console gamers. Eerst brengen ze het spel uit voor de ps3/xbox360, daarna brengen ze het spel 'net iets beter' uit voor de ps4/xbox1 en na 2 jaar eindelijk voor de pc zonder echt wezenlijke aanpassingen. Zal winst technisch wel het best zijn voor het bedrijf, maar valt me tegen van Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...