GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

Windows startmenu bugt

GTAGames.nl

2 reacties op dit onderwerp

#1 MidnightMayhem

MidnightMayhem
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Vault 101

Geplaatst: 2 april 2015 - 19:52

Beste forummers,

Wederom ben ik hier om jullie weer lastig te vallen met mijn tig aantal vragen :7

Sinds deze ochtend heb ik een probleem met het startmenu van Windows 8.1. Twee apps die ik vaak gebruik, mijn agenda en mijn mail, verschijnen plots niet meer op mijn startmenu. Indien ik op deze klik, dan opent hij niet meer, hoewel hij wel een venster in mijn taakbalk laat verschijnen (leeg weliswaar). Hoe kan ik dit oplossen?

Bijgevoegde bestanden

GTAGames.nl

#2 Dippie

Dippie
  • Leden
  • PipPipPipPip

Tony Montana Gang baas

Geplaatst: 8 april 2015 - 19:37

Probeer de apps eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Mogelijk is er een fout ingeslopen in de programmacode.
Heb je ook de nieuwste updates voor Windows geïnstalleerd?

Sa is it en net oars. Want at it oars wie, wie it net sa!

#3 DaBeast

DaBeast
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

~Gяiт Зиgiиe~

Geplaatst: gisteren, 10:54

Je icon cache is denk ik om zeep, probeer je icon cache te rebuilden.

Bewerkt door DaBeast, gisteren, 10:57 .

GTAGames.nl

0+ gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0+ gasten en 0 anonieme leden